Blog Archive

Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

28 November 2011

Libas

 
Sinopsis: Adnan Saladin seorang pakar Libasan dalam permainan sepak takraw (Libas). Dia di gelar sebagai raja libas Malaysia. Kehebatan libasan Raja Libas sangat digeruni pasukan lawan terutamanya dari pasukan Siam (Thailand). Kecederaan berlaku mengakibatkan tekong Malaysia (Dali) parah apabila Libas gagal menampan libasan kuat AK Nangkhon lalu terkena dadanya.

27 November 2011

Kereta gabungan 3 jenama terkenal

 

Kereta ini di reka bentuk dengan menggabungkan 3 jenama kereta yang terkenal iaitu Ferrari,Mercedes dan Lamborghini. Tempat pemandunya pula di reka dan di letak kan di tengah.
Di temui di Pebble Beach Concours D’Eleganceit’s

25 November 2011

Jauhi Cinta Cyber Isteri/Suami Orang.

 

Sama ada kita sedar atau tidak....ada berlaku di antara kita dalam keghairahan di alam cyber....pelbagai laman sosial yg sedia ada membuatkan kita kadang2 lupa siapa diri kita. Sudah berumahtangga...sudah ada anak...tapi terlupa seketika takala melayari laman2 web sosial. Gembira rasa di hati bila melihat si dia yang di tunggu2 sedang on9. Terlupa seketika yang si dia itu suami/isteri orang. Kerana sedikit kemesraan  yang di cari.

Download 11-11-11 full movie

 

Eighteen years after the murder of her parents, Sara Tobias searches for the meaning of the numbers '11:11' that was scratched in blood beside her mother's body. Following three sudden murders, supernatural events are unleashed as she gets closer to the truth...

Download


11-11-11 Official Full Movie Trailer (2011) HD

22 November 2011

Hantu Kudut

Sudah 13 tahon Kamal meninggalkan rumah usang ini. Satu2nya rumah peninggalan kedua orang tua nya. Kini Kamal pulang kembali ke tanah tumpah darahnya....meninggalkan ibu kota yg byk memberi kenangan pahit pada nya. Baginya kini dia ingin berbakti pada kebun yg telah lama tidak di usahakan nya. Rumah yang usang ini akan di perbaharui nya nnt. Dgn sedikit modal yg ada pasti ia kan lebih baek nnt.

Kejayaan Harimau Muda di Stadium Gelora Bung Karno ~ Sukan Sea ke-26.


JAKARTA: Skuad bimbingan Ong Kim Swee mempamerkan aksi membanggakan Malaysia apabila mempertahankan 'ibu pingat emas' apabila menewaskan tuan rumah Indonesia menerusi penentuan penalti 4-3 selepas terikat 1-1 pada perlawanan sepenuh masa penuh dramatik di Stadium Gelora Bung Karno.

21 November 2011

Anita Sarawak

 
Anita Sarawak (lahir 23 Mac 1952) atau Ithnaini binte Mohd Taib merupakan seorang penyanyi kelahiran Singapura, yang pernah menerima anugerah dari "Asian Entertainment Establishment" kerana perkhidmatannya kepada industri hiburan. Selain daripada banyak anugerah piring emas yang diterimanya, Anita pernah juga dipilih sebagai 'Dewi Utama' (The Top Diva) di Asia.
Dilahirkan kepada seorang penerbit filem dan pelakon terkenal dan ibunda yang merupakan seniwati filem Melayu yang mashyur iaitu Allahyarham S. Roomai Noor dan Allahyarhamah Siput Sarawak. Ibubapanya berpisah apabila Anita berusia sembilan bulan. Dia merupakan anak tunggal hasil perkahwinan Roomai Noor dan Siput Sarawak, walaupun mempunyai 15 adik beradik angkat, termasuk pelakon dan bekas model terkemuka Noor Kumalasari. ~sumber: Wikipedia~


Dato' A Rahman Hassan

 
Dato' A. Rahman Hassan merupakan seorang penyanyi Melayu era 60-an / 70-an yang sering mendendangkan lagu-lagu di radio Malaysia.
Beliau turut memenangi Anugerah Tokoh Kepimpinan Industri Muzik dalam Anuegrah Kecapi Papuita 2006.

18 November 2011

Tahniah buat adik Aaliyah Yoong Hanifah

Mama (Norzeela Sulaiman) ingatkan jangan jatuh saja: Aaliyah Yoong 


BIARPUN papan ski air digunakan jauh lebih besar daripada saiz kakinya, atlit termuda kontinjen negara, Aaliyah Yoong Hanifah tidak menjadikan itu satu halangan menewaskan lawan yang jauh lebih tua daripadanya.

Lagu Banjar

Bahasa Banjar adalah satu bahasa Austronesia yang dipertuturkan oleh suku Banjar di Kalimantan Selatan, Indonesia, sebagai bahasa ibunda. Bahasa Banjar adalah cabang bahasa yang berkembang dari Bahasa Melayu.

A. Halim



 Abdul Halim bin Mohammad Diah atau lebih dikenali sebagai A. Halim merupakan salah seorang penyanyi penyanyi irama pop yeh yeh yang mula berkecimpung dalam bidang muzik sekitar era 60-an / 70-an yang sering mendendangkan lagu-lagu di radio Malaysia.

Hadkan BBM elak dedah rahsia

Pegawai kerajaan perlu ambil langkah jamin keselamatan data, maklumat negara

Malaysia down Indonesia 1-0 to top Group A



JAKARTA: Malaysia overcame the odds to down Indonesia 1-0 in a crucial Group A, SEA Games football match at the Gelora Bung Karno Main Stadium here on Thursday.

14 November 2011

A. Ramlie (Ramlee bin Ahmad)

 


Allahyarham Ramlie bin Ahmad atau nama singkatannya A. Ramlee merupakan penyanyi yang berasal dari Singapura dan dilahirkan 1948. A Ramlee merupakan seorang daripada penyanyi pujaan ramai sekitar tahun 1960-an. Ketika itu pengaruh kumpulan The Beatles dari England telah mewujudkan irama pop yeh-yeh dari 1965 hingga 1971. Istilah "pop yeh-yeh" telah diambil dari judul lagu popular The Beatles, (She Loves You - Yeh, Yeh, Yeh). Penyanyi pada zaman 1960-an biasanya diiringi oleh kumpulan kugiran.

12 November 2011

11.11.11 punya cerita

 
Hari ini 11.11.11. Sarapan pagi di kedai mamak,sebelah seven 11,kedai No 11,jln 11/11,seksyen 11, pukol 11:11mnt... service bagus,11mnt je tunggu oder dh sampai,lebih 11mnt jgk la aku makan kat situ. Tak smpi 11 org pun yg ada kat kedai tu....aku rasa aman je...sambil menyedut roko surya ku...hurrmm ada lg 11 batang,jd lah sampai petang karang. Alamak...! dh 11 lebih dh ni...ok chow...smbg keje.."Mamak kira.."

07 November 2011

Gambar Bogel Artis Terkenal Tersebar....!

 

SEKALI lagi artis ini dihambat kontroversi. 
Dahulu disebabkan penyebaran gambar 
berbikini di internet ketika bercuti.
Kali ini gambar bogelnya pula di sebar.

Namun begitu....aktres yang sinonim dengan 
watak air mata itu lebih senang mendiamkan diri.
nak tau sapa artis tu.....tengok je la kat bawah tu.
segan pulak nk letak gambo tu kat atas.

tu kat bawah tu

05 November 2011

Dia punye senyuum...! huh...!

Sudah 2 bulan si Udin tidak melepak kan diri di tepi pantai yg tak berapa glemer di kampong nya...selalu tak de orang pun yang datang berkunjung selain dari dia dan rakan-rakan nya. Kerana kesibukan bekerja di kota raya menyebabkan Udin hanya berpeluang dapat berkumpul bersama teman-temannya bila balik kampong pada hujung minggu saja.

03 November 2011

Kes Di Sembelih Hidup-Hidup

 

Hari-hari yang berlalu bagaikan tiada beza.
kicauan burung di pagi hari...begitu asyik.
kedamaian desa dan keindahan
suasana....begitu mendamaikan.

Interested for our works and services?
Get more of our update !