01 March 2015

Kursus Asas Fotografi Adhadi Mohd

Kursus Asas Fotografi Adhadi Mohd III
Tarikh : 28 Feb 2015
Masa : 9am - 4.30pm
Lokasi : Taman Tasik Perdana Kuala Lumpur




















20 January 2015

Kehidupan Kita Semakin Sibuk

Pagi2 bangun tidur...tengok henpon dulu.
Lepas mandi... tengok henpon lagi.
Lepas bersiap siap nak pergi kerja....tengok henpon lagi.
Keluar rumah...kunci pagar,start moto....sebelum gerak...tengok henpon jap.

Sampai tempat kerja....parking moto,tengok henpon lagi.
Masuk opis ....sambil nak duduk sambil tengok henpon jugak.
Sesambil buat kerja depan PC ...sesambil tengok henpon lg.
Sebelum keluar makan tengahari...tengok henpon lagi.

Sampai kedai makan,siap ambik lauk...sebelum makan tengok henpon lagi. Tengah makan pun sambil tengok henpon jugak. Sambil sembang2 ngan kawan pun sambil tengok henpon jugak. Abis kerja...balik rumah...sama. Pun begitu juga... kejap2 tgk henpon. Sampaikan nak tido...sebelom tdo...tgk henpon jap.

Sibuk bebeno rasanya hidup ni. Dunia...dunia.. Macam2 nak kita reply wasap,wechat,pesbuk...apa lagi? dan lain2 lah. Macam2 perkara yang di bincangkan. Macam2 perkara terkini kita nak ambik tau. Tak kurang juga yang merepek-repek. Yang bertambah masalah pun adooo.

20tahun yang lalu tak sesibuk ini.....kaaaannnn
Heheheee saja luah perasaan. 


17 January 2015

Kenangan Terindah Dalam Hidup Kita

Apa Kenangan Terindah Dalam Hidup Kita? huuurm sangat banyak kan. Macam-macam cerita ada. Kalau nak di ceritakan memang tak muat 34 muka surat heheee..

Selalu yang sering kukuh dalam ingatan ada tiga perkara. 

1. Sesuatu yang sangat menggembirakan kita
2. Sesuatu yang sangat menyedihkan kita
3. Sesuatu yang sangat menyakitkan hati kita

Apa yang kita cuba simpan dengan baik pastinya sesuatu yang menggembiran kita. Satu cerita yang pernah membuatkan kita bahagia dengan kegembiraan itu. 

Bagi sesuatu yang menyedihkan itu ada yang cuba untuk melupakan dan ada juga yang cuba untuk menjadikan ianya suatu memori yang tak dapat di lupakan. Begitu juga dgn setiap memori yang menyakitkan hati.

Dan memori yang bercampur aduk ini akan sentiasa ada bersama kita. Aku sendiri pun tak dapat lupa kenangan bersama teman2. Apatah lagi meraka ini kadang2 membuatkan kita ketawa. Kadang2 buat kita sakit hati pun ada. 

Walau mereka tak lagi bersama kita. Kita tetap tidak lupa....kerana suatu ketika dulu mereka pernah membuatkan kita ketawa. 
Kbai...belanja gambo sekeping :)

Talent: Lily Lynn

First Entry 2015

Entry pertama untuk tahun 2015
Apa cerita...? hurrm banyak kalau nk d ikutkan.
Cerita semasa... hurm masing2 pun tau kaaann...
Kasi tgk gambar tuan punya blog sudah la hehehee....

Moto bukan aku punya....pinjam je tu,nak begambo :)

Popular Posts

Pengikut Setia

Blog Archive

Sponsor