Burung Burung Pun Turut Berkicau

Karukord jagau | 2:54 AM | 2 Comments so far

Burung-burung pun turut berkicau
Menyanyikan lagu indah
Sanak saudara sekelian yang ada
Semua turut gembira

Itukan lirik lagu... "Yunizar Hussein ~ Di Hari Persandingan Mu "

Tak ada apa nk cerita pun. Saja dh lama blog tak berhapdet kikikiiii...
Hari saja nak kongsi satu gambar.

EO: Ayda Honey
Talent: Nurul EzzAty Omar
at Taman Botani Putrajaya
Read More »

Kembalikan Semangat Mu

Karukord jagau | 3:21 PM | 2 Comments so far
Agak lama tak berblgogging, Hari ni aku dok jenguk2 la jugak. Dan cuba nak kembalikan semula semangat yang hilang....cewaah. Langkah pertama yang kengkunun nya nak bagi semangat tu pulih. Cuba tukaq dlu pemandangan blog ni. Kasi nampak hebak sket kengkunun.

Jadi dok ambik kira2 buat simple mimple sudah lah. Dok ejas punya ejas maka jadilah sedemikian roper adanya.

Waaahh semangat la dah ni kengkunun ni. Rasa mcm ada macam2 nk tulih kot lepas ni. Aku rasa ok la dah ni...senyum sendiri tanda pueh hati. Ok done...tutup la dlu semua. Nnt malam2 sket kita up cerita. Selepas tutup semua pc bekalan api ....aku pun santai2 la on kat fon aku yang x berapa mahai ni, sekali bukak tgk ...tuuuu diaaa


Kenapa iklan Nuffnang atas tu jauh terpesong tu....ahahaa. Teknik codding apungan tu memang x kena ek untuk dlm henpon? Ini sungguh menyedihkan. Nak repair balik tak? Tak payah lah....bukan reti pun hehehee. Sekian terima kasih ok bye

Read More »

Sombong


Pada saat mereka berlumba2 
mengejar impian
Kamu asyik di alam fantasi 
ciptaan mu sendiri

Tanpa mengindah kan penat lelah mereka
Kamu leka di dunia rekaan mu itu

Tanpa kamu sedar...mereka2 itu 
sedang memerhatikan kamu....
Berenang renang sendiri di tengah lautan
Tanpa di temani sesiapa....
walau seekor ikan

Read More »

Popular Posts