Cerita Selepas Hujan

Karukord jagau | Friday, June 12, 2015 | 4 Comments so far
Musim hujan dh bermula...
Pagi ni hujan turun dengan lebatnya..
Sejuk betul ... tak cukup tebal rupanya selimut aku hehee

Gambar selepas hujan... Guna henpon ja. Cuma ada pakai effect HDR.

Ye hujan dah berhenti...tu tandanya aku dah lambat masuk
keje kihkihkihkih......nak cerita tu je....kbai

Semakin Hari Semakin Sepi

Karukord jagau | Wednesday, June 03, 2015 | | | 6 Comments so far
Pantun oh pantun...
pantun datang kadang2 tak di undang.
bila mengharap cinta tak kunjung tiba...
kadang2 boleh sakit jiwa...

Pantun oh pantun
time idea datang melantun lantun
tapi time datang pen dan kertas tiada
konon2 boleh ingat...rupanya lupa

Pantun oh pantun...
semakin hari semakin sepi..
last2 ambik phone,ambik gambo selfie
bila tengok...muntah ijoo nengok muka sendiri
kahkahkahkah...merepek...metepek krepek

sebenonya nak belanja gambo....nah sekepin.
ni x dak dalam fb ni ....kuikuikui


Creative Bokeh

Karukord jagau | Sunday, May 31, 2015 | | 7 Comments so far
Nak kata kreatif sangat pun tak juga...


Sebenonya kemain payah nk ajak begambo menatang ni... sama cam lelabah nuh... agak pemalu juga. Takat tu je yang dapat. Apa nama menatang ni aku pun tak tau kihkihkih. Ni biasa ada kat rumput. 

Bunga Bunga

Karukord jagau | Saturday, May 30, 2015 | 5 Comments so far
Nak kongsi gambo bunga pulak...











Dah macam mat bunga la pulok...

Popular Posts