Kembalikan Semangat Mu

Karukord jagau | 3:21 PM | 2 Comments so far
Agak lama tak berblgogging, Hari ni aku dok jenguk2 la jugak. Dan cuba nak kembalikan semula semangat yang hilang....cewaah. Langkah pertama yang kengkunun nya nak bagi semangat tu pulih. Cuba tukaq dlu pemandangan blog ni. Kasi nampak hebak sket kengkunun.

Jadi dok ambik kira2 buat simple mimple sudah lah. Dok ejas punya ejas maka jadilah sedemikian roper adanya.

Waaahh semangat la dah ni kengkunun ni. Rasa mcm ada macam2 nk tulih kot lepas ni. Aku rasa ok la dah ni...senyum sendiri tanda pueh hati. Ok done...tutup la dlu semua. Nnt malam2 sket kita up cerita. Selepas tutup semua pc bekalan api ....aku pun santai2 la on kat fon aku yang x berapa mahai ni, sekali bukak tgk ...tuuuu diaaa


Kenapa iklan Nuffnang atas tu jauh terpesong tu....ahahaa. Teknik codding apungan tu memang x kena ek untuk dlm henpon? Ini sungguh menyedihkan. Nak repair balik tak? Tak payah lah....bukan reti pun hehehee. Sekian terima kasih ok bye

Read More »

Sombong


Pada saat mereka berlumba2 
mengejar impian
Kamu asyik di alam fantasi 
ciptaan mu sendiri

Tanpa mengindah kan penat lelah mereka
Kamu leka di dunia rekaan mu itu

Tanpa kamu sedar...mereka2 itu 
sedang memerhatikan kamu....
Berenang renang sendiri di tengah lautan
Tanpa di temani sesiapa....
walau seekor ikan

Read More »

Rindu

Pada saat si dia menyiapkan secawan teh ...kamu tersenyum
Pada saat si dia menyiapkan sarapan pagi mu...kamu tersenyum
Pada saat si dia menghiburkan kamu dengan jenakanya...kamu tersenyum..

Hakikatnya air mata kamu sedang mengalir..
Kerana si dia yang melakukan itu ...bukan si dia yang dulu.
Itu hanya satu mimpi yang tak kan menjadi nyata...

Menghargai si dia sebaik mungkin semasa ada..
Kerana pada saat si dia telah tiada...
Kerinduan mu tak kan dapat di gambarkan dengan kata-kata.

Rindu...
Tau apa itu rindu...?


Read More »

Cerita Selepas Hujan

Karukord jagau | 10:55 AM | 6 Comments so far
Musim hujan dh bermula...
Pagi ni hujan turun dengan lebatnya..
Sejuk betul ... tak cukup tebal rupanya selimut aku hehee

Gambar selepas hujan... Guna henpon ja. Cuma ada pakai effect HDR.

Ye hujan dah berhenti...tu tandanya aku dah lambat masuk
keje kihkihkihkih......nak cerita tu je....kbai
Read More »

Semakin Hari Semakin Sepi

Pantun oh pantun...
pantun datang kadang2 tak di undang.
bila mengharap cinta tak kunjung tiba...
kadang2 boleh sakit jiwa...

Pantun oh pantun
time idea datang melantun lantun
tapi time datang pen dan kertas tiada
konon2 boleh ingat...rupanya lupa

Pantun oh pantun...
semakin hari semakin sepi..
last2 ambik phone,ambik gambo selfie
bila tengok...muntah ijoo nengok muka sendiri
kahkahkahkah...merepek...metepek krepek

sebenonya nak belanja gambo....nah sekepin.
ni x dak dalam fb ni ....kuikuikui


Read More »

Creative Bokeh

Karukord jagau | 10:02 PM | | 7 Comments so far
Nak kata kreatif sangat pun tak juga...


Sebenonya kemain payah nk ajak begambo menatang ni... sama cam lelabah nuh... agak pemalu juga. Takat tu je yang dapat. Apa nama menatang ni aku pun tak tau kihkihkih. Ni biasa ada kat rumput. 
Read More »

Bunga Bunga

Karukord jagau | 10:52 PM | 7 Comments so far
Nak kongsi gambo bunga pulak...











Dah macam mat bunga la pulok...
Read More »

Owh My TamTam

Karukord jagau | 11:35 PM | | 1 Comment so far
Ini my TamTam.... nama kucenk aku le.
Bela dari kecik sampai dh beso ni...

 Ha comel x? comel x? dh kurang comel lah... masa kecik2 dulu comel

 Garang ni... dh macam jaguar. Tamtam meh sini meh....

 Kaaannnn gaya dh mcm street fighter tu....

Haaa nampak gagahnya kaaaaannn...

tapi kan....dah dua hari tak balik....sejak rabu 27-05-2015....waaaaawaaa selalu x mcm ni... ko g mana tam? waaaaa


Read More »

Popular Posts