11.11.11 punya cerita

Hari ini 11.11.11. Sarapan pagi di kedai mamak,sebelah seven 11,kedai No 11,jln 11/11,seksyen 11, pukol 11:11mnt... service bagus,11mnt je tunggu oder dh sampai,lebih 11mnt jgk la aku makan kat situ. Tak smpi 11 org pun yg ada kat kedai tu....aku rasa aman je...sambil menyedut roko surya ku...hurrmm ada lg 11 batang,jd lah sampai petang karang. Alamak...! dh 11 lebih dh ni...ok chow...smbg keje.."Mamak kira.."
" Ruti rm1.11sen. Teh tarek rm1.11sen suma skali 11.11sen"  Peerrgghh...!biar betuuulll.... aku ada 11 hengget je ni....11 kali mamak tu kira balik,rooopeerrnyee kolkulator dia rusak, dh 11 tawon guna.... Beli la baru...x smpi 11 hengget pun.

 Setelah selesai aku pun segera menuju ke motosikal ku yang ada 11 kuasa kuda (Orang kata Horse Power) berjenama Modenas. Aku agak2 je tu 11 kuasa kuda...hehhee. Hari ni aku ada 11 spesel task,11 important person yg aku kena jumpa....11 destinasi. Setelah 11 kali aku start moto aku...akhir nya idop juga...heran jugak aku...baru 11 bulan aku pakai moto ni (nk bgtau moto baru beli...hehehe) tapi macam2 ragam dh...huh. Nak tgk moto aku.......?

Bukan yg ini....ahaha ini iklan je...x yah la tgk,macam moto estet je. Perjalanan ku pun bermula.....penoh cabaran dan kenderaan. Sampai jalan bangsar tayar moto lak pancit. Seb baek dekat ngan bengkel. Aku pun masuk la kedai tu tukar tiub....apek tu tanya mau tayar biasa ka baeeekk punya,aku kata biasa punya dh la. Siap je aku tanya berapa? 11 ringgit apek tu kata...aik biasa tak sampai pun 11 hengget...huh. Aku nk cepat malas nk byk cerita aku bayo le.

 Sampai Maxis Tower aku terus naik tinggkat 11...dalam lift tu aku masuk ada 11 awek cun2 wooo.....! kebetulan betul laaa....(aku acah mak labu je tu....senonyer aku 1 org je...wakakkaaa)  Masuk je opis tu...aku tgk ada 11 org muka mencuka je...sian...dgr citer diorng kena siap kan 11 document tender hari tu juga atau selewat lewatnya pagi isnin...closing pukol 11 pulak tu...nasib korang la (yg ni pun aku acah mak labu je....wakakakaa). Pastu tak tau la sapa nk hantar tender tu......aku cuti senin nih...cuti tawon aku ada 11 hari lagi. Alhamdulillah kerja aku selesai untuk hari ini...cuma ada 1 document je yang aku tak dapat sign Dato'...pasal Dato' ni ke luar negara...pegi bercuti..11 hari lg baru balik.

 Sampai rumah aku berehat santai....Mlm ni mau tido awal...seblom kul 11...sbb dh lebeh 11 hari aku asek tdo selepas kul 11...mana leh tahan beb...sok pg kul 11 ada mesyuarat ngan 11 ahli  Jawatankuasa Kemajuan Kampung ....Salaaaam ....

1 Comments

Previous Post Next Post

 Visit My Album at