Blog Archive

Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

17 July 2017

New Holland 1550

 


“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di"
www.askarunaz.com

Sebelah pagi turun kebun dlu. Tghari balik rumah..tgk keliling rmh tgh sibuk motong padi. Ya musim menuai lah skrng ni. Sempatkan jugak la shoot sekeping gambo jentera ni

Teringat kisah dolu2. Suatu ketika dlu aku pernah drive mesin padi ni. Tp model 1545. Saiz dan bentuk lebih kurang ja tu. Geram pulak tgk mesin ni. Rasa gagah ja bila dpt drive menatang ni hehehe.

Yang lagi menarik rekabentuknya aku rasa Model 8080. Tapi gmbr tak ada. Nanti la kalau sempat...aku try la shoot sekeping dua. ok bye

KEBUN

 

Hari ini dlm sejarah...cewah...!
dah lama tak ke kebun.
hari ini...menjejak kaki ke kebun.
meracun...baru 5 tong...sempuutt  😁😁 kikikii

28 June 2017

Tempahan Poster Frame Dengan Harga Yang Berpatutan



Tempahan Poster Frame Dengan Harga Yang Berpatutan

Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di"

Hari Raya ni tentunya ramai yang selpi sana sini. Dalam phone dh penuh gambar. Abadikan gambar2 korang tu. Kita kasi print la. Poster Frame dengan harga yang sangat berpatutan. Nanti boleh gantung kat dinding. Gambar keluarga,sanak saudara dan teman2. Gambar dalam phone masih bole print besar setakat 8R. Bergantung juga lah pada kualiti dari gambar asal tersebut.

Haish kan ramai yang pakai phone hebat2 sekarang. Kualiti gambo sume tengok lawo2 haaa. Ni kita bagi la contoh sikit.


Whatsapp saya sekarang di 018-2668029 (avang karu)


"Abadikan kenangan terindah ini agar menjadi kenangan yang akan tersimpan sepanjang zaman. Dan dapatkan juga pakej Custom Album bersaiz 12×10. Atau pilihan Sticky Album. Juga 3D Frame bersaiz 16×20. Table Frame dan sebagainya."


 Whatsapp saya sekarang di 018-2668029 (avang karu)



Macam2 saiz ada. Harga dari serendah RM12
*tidak termasuk kos pos

senarai harga poster frame

6x8 = RM12
8x10= RM16
8x12= RM20
10x12=RM28
10x15=RM30
12x15=RM36
12x18=RM40
16x20=RM66
16x24=RM70
20x24=RM76
20x30=RM90
24x24=RM100
24x36=RM120
30x30=RM190

Whatsapp saya sekarang di 018-2668029 (avang karu)

*tambahan sebanyak RM10 untuk kos penghantaran.
*bergantung juga pada saiz frame dan jumlah tempahan.

Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di"

12 May 2017

Wedding Day Abe Fadhir & Nur Ain Khairudin


"Cinta itu aneh. Sukar untuk ditafsirkan. Datangnya bukan dari paksaan, perginya pula tanpa kerelaan. Cinta itu penuh mesra dengan kasih sayang. Ianya perlu dibelai dengan kelembutan bagi menyerikan lagi keindahannya"

Credit to: http://fuh.com.my/ayat-ayat-jiwang-dan-madah-kata-cinta/

“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"



“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"

07-05-2017
Selamat Pengantin Baru
Abe Fadhir & Nur Ain Khairudin

MUA: Naseema Wawa
Photog: Norhafiza Mohd Diah
CC: Mardiyana Mohd Diah Diah
Tacap: Avang Karu
CC: Bonda Nur Ain Minn Hj Ariffin

Abadikan kenangan terindah ini agar menjadi kenangan yang akan tersimpan sepanjang zaman. Dapatkan pakej yang di sertakan dengan Custom Album bersaiz 12x10. Atau pilihan Sticky Album. Juga 3D Frame bersaiz 16x20. Table Frame dan sebagainya.

Klik promo ini sekarang

“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"

11 May 2017

Wedding Day Cyida and Zasman

 
"Saat-saat terindah dalam hidupku bukan semata mata kerana bersamamu.... tapi kerana ada nya kamu. Dimanapun aku bersamamu selalu lebih baik dibanding dimana aku tanpamu"

“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"


“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"

Abadikan kenangan terindah ini agar menjadi kenangan yang akan tersimpan sepanjang zaman. Dapatkan pakej yang di sertakan dengan Custom Album bersaiz 12x10. Atau pilihan Stiky Album. Juga 3D Frame bersaiz 16x20. Table Frame dan sebagainya.

“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi Puan Norhafiza Mohd Diah atau Karukord Jagaus"

Selamat Pengantin Baru 
Cyida Samsir dan Zasman.(Watashi Zasman-san)
MUA: Najatulanirah Mohd Hafizuddin 
Photog: Mardiyana Mohd Diah Diah 
Tacap: Avang Karu
CC: Bonda Cyida Faridah Arshad

“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"



“Sekiranya anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus mendapatkan maklumat lanjut di www.askarunaz.com"


10 May 2017

Wedding Day Farid Syazani & Farhana Raihan

Assalamualaikum dan apa khabar teman2
Mulakan tugasan dengan senyuman,
Moga di permudahkan segala urusan.

layari www.askarunaz.com untuk maklumat lanjut.


Wedding Day
Farid Syazani & Farhana Raihan
cc: Suhaila Hassan , 
Photog: Karukord Jagaus
Asst: Mardiyana Mohd Diah Diah


Sebahagian daripada hasil gambar yang tercipta yang akan menjadi kenangan terindah untuk anda. Berapakah harga yang harus di bayar? Sabar....tak mahal,pastinya mampu milik. 

“ Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul. Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, Anda boleh melayari www.askarunaz.com untuk maklumat lanjut.

Abadikan kenangan terindah ini agar menjadi kenangan yang akan tersimpan sepanjang zaman. Dapatkan pakej yang di sertakan dengan Custom Album bersaiz 12x10. Atau pilihan Stiky Album. Juga 3D Frame bersaiz 16x20. Table Frame dan sebagainya...

layari www.askarunaz.com untuk maklumat lanjut.

09 May 2017

Selamat Pengantin Baru Cyida Dan Zasman

Abadikan kenangan terindah ini agar menjadi kenangan yang akan tersimpan sepanjang zaman. Dapatkan pakej yang di sertakan dengan Custom Album bersaiz 12x10. Atau pilihan Stiky Album. Juga 3D Frame bersaiz 16x20. Table Frame dan sebagainya.

Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul. Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu)


06-05-2017
Selamat Pengantin Baru 
Cyida Samsir dan Zasman.
MUA: Najatulanirah Mohd Hafizuddin
Photog: Norhafiza Mohd Diah
Tacap: Avang Karu
CC: Bonda Cyida Faridah Arshad

sama cantik sama padan..
sama manis sama menawan..

22 April 2017

Your name and short message on a green leaf

 
I will  put your name and short message on a green  leaf with water drop and send you a high resolution image..

Please visit :https://goo.gl/goW2B3




You can make it as a gift. Send a message in the picture. And you can also print this picture and make it as a decoration in your home..

14 April 2017

The Nature Sound of Rain

 
The Nature Sound of Rain


" If you stay in Klang Valley area and still looking for a photographer for your event. You've been in the right place. If you need the services photographer for any event you can contact me at 018-2668024 (Abang Karu) or visit http://askarunaz.com/ "



“ Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul.  Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/ ”

Download this leaf picture in High Resolution.
Link Download: https://goo.gl/bkeW62 

Or visit My Galery.
Link: https://goo.gl/ffDEux

" If you stay in Klang Valley area and still looking for a photographer for your event. You've been in the right place. If you need the services photographer for any event you can contact me at 018-2668029 (Abang Karu) or visit http://askarunaz.com/ "

“ Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul. Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/ ”

Visit my website: http://askarunaz.com/
Blogspot: http://karukordjagaus.blogspot.my/
Insta: https://www.instagram.com/karukordjagau/
Facebook: https://www.facebook.com/karukord.jagaus
Google Plus: https://plus.google.com/+KarukordJagaus

13 April 2017

JURUFOTO PERKAHWINAN

 


" If you stay in Klang Valley area and still looking for a photographer for your event. You've been in the right place. If you need the services photographer for any event you can contact me at 018-2668029 (Abang Karu) or visit http://askarunaz.com/ "


“ Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul.  Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/ ”

Download High Resolution Picture at
My Galery: https://goo.gl/UHNIAV

Visit my website: http://askarunaz.com/
Blogspot: http://karukordjagaus.blogspot.my/
Insta: https://www.instagram.com/karukordjagau/
Facebook: https://www.facebook.com/karukord.jagaus
Google Plus: https://plus.google.com/+KarukordJagaus
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=R6B_ZMVCRlM

FB PAGE:
https://www.facebook.com/Askarunaz-126742497420549/

12 April 2017

Ayam

Kali ni nak cerita sikit pasal AYAM. Hari2 biasa tak ada job wedding. Jadi tugas sebagai seorang jurufoto perkahwinan di tukar kepada Nature Photographer untuk hari2 biasa. Cewaaahh....!

“Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul.  Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/

kita kongsikan la sekeping gambo ayam. Ibu ayam dan anaknya (Hen with chicks)

Ibu Ayam by Mohammad Shahrom Arshad on 500px.com


Sedikit Info tentang AYAM. Sumber dari Wikipedia

Peristilahan
Perkataan "ayam" berasal dari leluhur bahasa Melayu iaitu protobahasa Melayu-Polinesia dengan *qayam yang bermaksud haiwan jinak. Oleh yang demikian, ia dikira perkataan asli dalam kosa kata bahasa Melayu. Di kalangan bahasa-bahasa yang serumpun dengan bahasa Melayu, perkataan "ayam" dalam bahasa Sunda, Bali dan Jawa Lama sama makna dengan bahasa Melayu, walhal dalam bahasa Iban perkataan "ayam" bermaksud haiwan kesayangan (contohnya, udok ayam = "anjing kesayangan").

Terdapat pelbagai istilah untuk ayam-ayam dengan sifat yang tertentu, seperti yang berikut: 
ayam bogel/togel: ayam yang tidak berbulu 
ayam (bulu) balik: ayam yang bulunya terbalik (keriting) 
ayam cemani: ayam yang hitam seluruhnya 
ayam katik: baka ayam yang kerdil, misalnya baka ayam serama 
ayam lemba: ayam yang rendah badan 
ayam meluruh: ayam yang keguguran bulu 
ayam selasih: ayam yang bulunya berbintik-bintik hitam atau kelabu 

Ayam jantan juga dikenali sebagai (ayam) jaguh, manakala ayam jantan yang dikembiri dipanggil ayam kasi. Tambahan pula ada istilah tertentu mengikut corak warnanya, seperti yang berikut:

ayam bangkas: ayam jantan yang borek (berbintik-bintik putih) 
ayam belorong, ayam cenantan/kenantan/sinantan: ayam jantan putih 
ayam biring: ayam jantan berkaki kuning 
ayam jalak: ayam jantan yang rupanya seperti perling dan berkaki kuning 
ayam pilas: ayam jantan yang hitam lehernya dan kakinya (bulunya berbintik-bintik) 
ayam tedung: ayam jantan hitam yang besar dan tegak bulu suanya 

Ayam jantan yang digunakan untuk berlaga umum dipanggil ayam sabung atau sabungan (juga ayam aduan). Ayam yang tidak dipakaikan taji dipanggil ayam pupuh. Ayam sabung yang enggan bertarung digelar ayam bacul.

Ayam betina yang belum pernah bertelur atau sudah hampir bertelur dipanggil ayam dara. Ayam betina yang tidak bertelur dipanggil ayam mandul dan ayam betina yang pernah bertelur tetapi sudah tidak lagi dipanggil ayam pencen. Anak ayam yang tidak dibesarkan oleh ibu ayam dipanggil ayam didik dan sebaliknya dijaga oleh manusia yang memeliharanya. Ayam kembar yang menetas dari sebiji telur dipanggil ayam sebandung.

 Ayam yang dipelihara khusus untuk telur dipanggil ayam penelur atau ayam telur, manakala yang khusus untuk daging dipanggil ayam pedaging atau ayam daging (juga ayam peranggang atau ayam potongan). Ayam yang dipelihara secara ternak lepas dipanggil ayam kampung; begitu juga dengan dagingnya. 

“Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul.  Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668024 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/

Biologi umum dan habitat
Bagi sesetengah baka, ayam jantan dewasa dapat dibezakan daripada yang betina dengan balung yang lebih besar. Ayam merupakan haiwan maserba (omnivor). Ayam liar lazimnya mengais tanah dengan cakar untuk mencari benih, serangga ataupun haiwan yang lebih besar seperti cicak, ular kecil ataupun tikus muda.

Ayam boleh hidup selama lima ke sepuluh tahun bergantung pada bakanya. Ayam yang tertua di dunia pernah tercatat merupakan Matilda si ayam betina yang mati akibat kegagalan jantung pada umur 16 tahun, menurut Guinness World Records.

Ayam jantan sering dibezakan daripada ayam betina dengan bulu ekor yang lebih panjang dan berkilat dan bulu sua yang runcing di leher, yang lazimnya berwarna cerah dan garang berbanding ayam betina yang sama bakanya. Akan tetapi dalam sesetengah baka, misalnya ayam Sebright, yang jantan bulu suanya tidak terlalu runcing, apatah lagi sama warna dengan yang betina. Jantina ayam dikenal pasti dengan memandang bentuk balung ataupun perkembangan cakar susuh atau jalu pada kaki ayam jantan (dalam sesetengah baka, anak ayam pun dibezakan jantina daripada warna). 

Ayam dewasa mempunyai jambul yang berisi pada kepala yang dipanggil balung, dan kelepak kulit yang terjuntai pada paruh yang dipanggil pial. Kesemua bonggol daging yang terdedah pada kepala dan leher ini dipanggil karunkel. Ayam jantan dan betina sekali gus berbalung lagi berpial, tetapi lebih ketara pada yang jantan kebanyakan baka. Sesetengah baka ayam mengalami mutasi yang berupa seakan-akan "janggut" iaitu bulu yang lebih lebat di bawah muka ayam. Ayam yang dibela jinak tidak mampu terbang jarak jauh, sungguhpun ayam yang ringan-ringan pada umumnya mampu terbang jarak dekat, misalnya secukup melompat pagar atau menghinggap pokok (iaitu tempat bertenggek semula jadinya). Sekali-sekala ada ayam yang terbang sekejap-sekejap untuk menjelajah sekeliling, tetapi pada umumnya hanya untuk melarikan diri dari bahaya. Sumber dari Wikipedia

“Sekiranya anda yang menetap di sekitar lembah klang dan masih tercari cari jurufoto/photographer untuk majlis anda. Anda sudah berada di tempat yang betul.  Sekira anda memerlukan khidmat jurufoto / photographer untuk apa saja majlis sama ada Nikah,Sanding,Aqikah dan sebagainya, anda boleh terus menghubungi saya di talian 018-2668029 (Abang Karu) atau layari http://askarunaz.com/

01 March 2017

Kisah Pak Tua Luar Biasa

 
 Assalamualaikum dan slmt pagi. Pagi ni aku nk cerita satu kisah tentang pak tua... dari SEPERTI BIASA menjadi LUAR BIASA.

 Pak Tua hidup sebatang kara. Punya sawah cuma 1 ekar saja. Sekadar cukup menampung belanja hari2 beliau seorang diri. Setiap hari pak tua bangun se awal jam 5pg.  Setiap pagi pak tua akan ke kedai kopi. Kedai kopi Aji Rosli.  Pak tua selalu duduk di meja belah tepi2.  Sarapan pagi sekeping roti dan secawan kopi. 

 Lalu bertanya lah Aji Rosli "Pak Tua nak minum apa pagi ni?" lalu Pak Tua pun berkata "SEPERTI BIASA" .  Aji Rosli sudah memahami...pasti Pak Tua mau secawan kopi cap kapal api. Itu lah rutin Pak Tua setiap pagi. 

 Kemudian pada suatu hari,dtg seorang gadis ke warong Aji Rosli dgn wajah yang berseri seri. Pak Tua memandang sambil berdiri. Lupa sebentar di mana kerusi. Wajah manis gadis misteri,sama seperti wajah arwah isteri pak tua yg sudah lama pergi.  

 Tak kala dalam minda separuh sedar pak tua. Datang Aji Rosli bertanya "pak tua mau minum apa?" dengan pantas pak tua berkata 'LUAR BIASA" . Aji Rosli jadi tertanya tanya....dlm hati "owh mungkin pak tua ubah selera...mau kopi tanpa gula"

 Itu lah kisah Pak Tua dari SEPERTI BIASA menjadi LUAR BIASA. Terima Kasih pada semua kerana sudi membuang MASA.  memBACA cerita yang sengaja aku reka2.  lebiu oll....muah ciked 

17 February 2017

4 KEPING GAMBAR MANIPULASI YANG HEBAT PERCUMA DALAM SATU PAKEJ

 
Semestinya kita mahukan sesuatu yang berbeza. Kerana di situ akan menampakkan kelainan yang kita miliki. Dan anda sekarang berada di tempat yang sangat tepat.  Bagi anda yang masih tercari cari JURUFOTO PERKAHWINAN.  Anda telah berada di tempat yang betul.


Seperkara lagi di mana pada tahun ini 2017. Ada penambahan dalam pakej Avang Karu. Seperti biasa tapi bukan biasa2. Haa cemana tu? Sebelom ini cuma satu....tapi kali 4. Apa dia?
Ya sudah tentu lah berkaitan dengan gambar. Sebelum ini Avang Karu kasi sekeping ja. Tapi kali ini Avang Karu Kasi 4 keping. Haaa banyak tu.  Ok teruskan membacanya. Ada info yang lebih detail yang akan di sampaikan. Dan ianya pasti hebat.

"Walau kita tidak pernah merancang... aku percaya pada setiap ketentuan tuhan... untuk pertama kalinya sahabatku melihat aku bahagia... aku dapat merasakan kebahagian itu.. dan aku mahu terus bahagia."

Apa kata sebelom kita teruskan ke langkah seterusnya. Saksikan dulu hasil2 gambar dari kamera Avang Karu.


"Sedang asyik di ayun mimpi,bertemu aku bersama puteri.....bertentang mata di tepi perigi....seperti satu cerita lama,bagai berada di zaman kesultanan melaka.."



"Kicau burung tidak ku dengar. Hembusan angin tidak ku rasa. Sunyinya subuh yang masih gelap gelita. Ada mata yang masih belum terlena."

Sebahagian daripada hasil gambar yang tercipta yang akan menjadi kenangan terindah untuk anda. Berapakah harga yang harus di bayar? Sabar....tak mahal,pastinya mampu milik.  Jum kita tengok lagi gambar2 seterusnya.


"Aku bersyukur dengan cinta ini...."

"Aku bersyukur dengan kehadiran mu.
Aku bersyukur dengan cahaya cinta yg kau bawa untuk ku.
Aku bersyukur dengan pemberian senyuman mu
Moga kebahagian ini kan jadi milik kita"

"Buat selamanya........"



OK sekarang kita mula kan cerita kita. Antara gambar manipulasi yang menjadi pilihan adalah dengan meletak se ekor DINASOUR. Contoh adalah seperti gambar yg dapat anda lihat. Menariknya adalah gambar ini beresolusi tinggi. Omputih kata High Resolution. Maknanya gambar ini tak menjadi masalah sekiranya mahu di cuci pada saiz besar.
Zaman sekarang mana ada DINASOUR kan. Tapi nampak hebat dan menarik jika ia seperti wujud dan berada hampir dengan anda. Bayangkan gambar perkahwinan anda di edit seperti ini. Menarikkan. Mesti laaa kaan. Gambar di celah2 pokok bunga tu kan dh biasa. 
Tapi dengan Avang Karu anda akan dapat secara percuma. Kalau sesaja nak buat....mahal taw

Kicauan burung burung yang berterbangan  bersama Deru Ombak yang mengalun kan suara percikannya. Sehelai kertas nan putih berada bersama.  Mari kemari ilham di cari mencipta kata. 

Bermula nya keindahan penulisan itu Bila Jejari Menari mula beraksi. Kemana kah arah dan Hala Tuju kita....dalam pencarian antara realiti dan fantasi. Kehadiran angin yang bertiup lembut...menjadikan mood jiwa jiwa ku baru saja bermula. Masing masing punya Hikayat Ceritera Terindah.

Ada juga yang mengimpikan Puteri Kasih untuk di jadikan teman sepanjang hayat. Manakan sama Intan Berlian dengan kaca. api keindahan itu kan dapat kita rasa Bila Cinta,Kasih & Sayang tersemat di jiwa.



PAKEJ UNTUK MAJLIS NIKAH,SANDING & SESSI PHOTOSHOOT OUTDOOR
 
ANDA DAPAT:

1 CUSTOM ALBUM SAIZ 10X12
1 BRIEFCASE CUSTOM ALBUM
1 x 3D FRAME SAIZ 16x24
1 x 3D FRAME SAIZ 12x18
1 x 3D TABLE TOP FRAME
1 x DVD SOFTCOPY
1 x CUSTOM DVD BOX

Dan yang paling istimewa 
SATU POSTER FRAME GAMBAR MANIPULASI
BERSAIZ  12x18 PERCUMA

Dan 3 keping lagi tersedia dalam DVD softcopy
Berapakah harga yang perlu di bayar untuk pakej ini? 
Harga yang perlu di bayar  hanyalah

RM1700


HUBUNGI SAYA ( AVANG KARU) DI TALIAN WHATSAPP 018-2668029 UNTUK MENDAPATKAN KHIDMAT JURUFOTO DI MAJLIS ANDA. ATAU ANDA JUGA BOLEH MENGHUBUNGI RAKAN SAYA PUAN NORHAFIZAH DI TALIAN WHATSAPP 012-2414124..


Bukan gambar biasa2....tempah tarikh anda segera. Kang org lain tempah dlu tarikh anda,nah menangis di bucu katil...avang karu tak taaaww....



*Percuma setakat May 2017

13 January 2017

Sketch Photo

 


Sketch Photo

Bosan bosan hari ni seharian ngedit gambar. 
Gambar2 lama semua. Dok pilih2 kasi tenyeh Sketch .
Mari tengok2 hasil kerja sambilan suka2 ni hehehee

Ini Lily Lynn. Dia ni Makeup Artis.  
Kalau perlukan khidmat beliau,boleh la cari beliau. 
Nombor ada tertera di flyers di bawah


Yang ni Freelance model muslimah. 
Comeey ja orang nya. 
Ok lah itu je ceritanya hehehe.. bye2

Interested for our works and services?
Get more of our update !