Back To School

Hari aku ke sekolah anak aku. Bukan apa...sekadar menemankan anak aku membeli buku. Time2 mcm ni tak sibuk sangat. Kalau dah bukak sekolah nanti baru nak membeli...sesak wooo. 

Teringat aku masa zaman2 sekolah aku dulu. Seronok betul rasanya. Ingat lagi masa sekolah rendah. Start darjah satu,aku kemain pemalu lagi. (sekarang pun pemalu lagi)

Masa darjah satu sampai tiga....tak leh lawan cakap budak2 darjah enam. Jalan tunduk ja. Tak berani woo. Mengkala dah sampai darjah Enam...haaa tu dia,aku pulak jadi macam maharaja,konon2 dh besar dah. ekekekee

Image Google

Masuk sekolah menengah pun macam tu. Di peringkat awal...jalan tunduk je. Muka takut...muka takut. Tapi bila dh lama sikit,hamboooih kemain lagi hehehee. Orang lama kononnya. Heeeceehh...!

Dan seperkara lagi masa zaman sekolah ni....aku rasa macam tak sabar nak cepat besar. Tak sabar nak rasa umur cepat cecah 20an. Mau cepat dewasa kononnya. Hahahaaa....korang ada rasa macam tu tak? Ada kan...ada kan...alaaa ada tuuuu.

Tapi sekarang ni lain pulak,cepatnya usia bejalan....nak mintak lambat la pulok...hehehehee


9 Comments

  1. back to school....
    waa dh mula skolah daaa..

    ReplyDelete
  2. back to school
    jem arr jalan pagi pagi sll lengang je sikit..

    ReplyDelete
  3. hehehe....dah darjah 6 jd king yea...hehehe....

    ReplyDelete
  4. kan bagus kalau masa ni boleh undur balik..hahaha...takde lah jadi warga mas...

    ReplyDelete
  5. dulu rasa tak habis nak sekolah...skrang rasa rindunya nak sekolah balik..kekekek

    ReplyDelete
  6. masa sekolah tak sabar nak keja, dah keja rasa nak sekolah balik.. huwaaa..

    ReplyDelete
  7. hihi ha ah kan.. tak sabar nak 21 boleh balik lewat tiada curfew...keh3x

    ReplyDelete
  8. aku ni kalo daftar skolah rendah blk, sesuai tak? haha.. xde org perasan kot... sbb nmpk baya bebudak skolah jer... kohkoh

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at