Penunggang Moto Paling Selamba Di Lebuh Raya



Sebelom tu bior aku nasihat kan dulu kepada pencinta motosikal. Anda adalah di larang meniru aksi ini jika tiada sebarang latihan. Aksi ini di lakukan oleh seorang lelaki berkulit hitam yang aku tidak ketahui namanya. 

Yang aku nak cerita yang sebenarnya adalah tentang aku. Teringat aksi2 sebegini zaman dolu2. Aku biasa buat nih. Bukan takat seblah tangan je. Dua2 belah tangan aku lepaih gitu je.

Cuma yang silapnya. Time aku buat aksi cenggini je...tak de orang nak amek gambo. Jadi udah tak de le bahan bukti yang menunjukkan kehebatan aku tu. Apa boleh buat. Jadi kenangan aja leeeee....

kompom depa x caya citer aku nih heheheee



27 Comments

  1. memey xcaya..!
    KJ...nak pin..pin..pin...
    hahhahaha

    ReplyDelete
  2. a'ah..
    boleh bagi ke..?
    hahahahaha...

    #serius muka tak malu pi minta...hahah

    ReplyDelete
  3. ye ye je kan lepas tgn dua2. huhu..

    ReplyDelete
  4. aduh tak boleh blah tgk mamat gelap ni...dgn takde helmetnya...hihihi

    ReplyDelete
  5. tabik spring lah kalau gini...

    ita sendiri pun xleh nak buat gini..hahahahha

    ReplyDelete
  6. Tak paham camne org leh wat camni. Adehh. Jangan menakutkan orang boleh? Haha!

    ReplyDelete
  7. Suka dgn ayat akhir: "Apa boleh buat. Jadi kenangan aja leeeee...."

    Nasib baik juga tak jadi kenangan, spt anak buah JR yg kehebatannya kini hanya menjadi kenangan di sebuah pusara sepi....

    ReplyDelete
  8. Pecaya..pecaya..sebab mama pun boleh lepas dua tangan, dua kaki dan dan punggung waktu muda2 dulu..hahahahaha.ko kalah kan? haha.

    ReplyDelete
  9. dana percaya cumenyer pastu msti en jagau msk dlm longkang... heheheh

    ReplyDelete
  10. mak aii siap blh ckp fon lg tu..hihi..hebakk ni...

    ReplyDelete
  11. nah ini aku nda boleh buat...sebab aku nda pandai bawa motor

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,

    Biar betoi mamat nih....Hebatnyaaaa...

    ReplyDelete
  13. ku tak percaya kata2 mu..hahahaha..:)



    gilo apo mamat tooooo:)

    ReplyDelete
  14. percaye jek =) biaselah zmn mude2 apa yg xleh dcube kan =D cume kalau de bukti baru gempak,haha

    ReplyDelete
  15. Ha...ha.... Yo yo'o aje KJ tu.... OKje tak cayalah...ye ke???

    ReplyDelete
  16. Okla aku aku caye...ko caye x aku caye ni ?? hihi

    ReplyDelete
  17. perghhh 2 in 1..bawak moto siap willy lagi sambil cakap ngan awek.....pastu awek pun kata "abe..abe kat mana abe...si tukang willypun jawab...kat alam barzakh yang...hahahaha pitam daku!

    ReplyDelete
  18. hehhee..percayakan aje laaaaaa walaupon ragu2...hehhe

    ReplyDelete
  19. M dulu pernah gak lepas tangan masa naik beskal..tapi lps tu merudum jatuh ke tanah..tak pasai2 bengkak tgn dahku hu hu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errr pasal tu la x berani try wat camtu masa naik motor takut bengkak abih seluruh badan.. Hak hak hak..

      Delete
  20. percaya..percaya sgt..pecaya yg ko acah mak labu ja kan.hahaha Jagau..Jagau :)
    sakan btoi dia tu no..Kamal bak kata deqla dlm bahasa hindustani.hahaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at