Tips Penulisan Dalam Blog (3)


Bahagian 3

Ok untuk N3 kali ini ada sedikit berbeza. Beza tang mana.....? sabaarr...ada,ada beza nya. Kejap lagi aku terangkan. Sesiapa yang membaca tips 1 dan 2....mesti dh dpt tangkap apa tipsnya yang aku cuba sampaikan. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca nya (^_____^).

N3 aku biasa2 je.....tajuk kemain lagi kan. Saja je nak bg korang semangat sikit. Tapi dalam pada cam memain je aku nulis nih. Kalau korang cuba kupas dan perati dalam2....sebenarnya ada tips yang tersembunyi kat situ. haa tak caya...?

Kalau tak caya cuba baca balik kat bahagian 2.....rakan blogger ~Sweet Honesty~ telah menerangkan tips yang tersembunyi itu di dalam ruangan komen. Credit to ~Sweet Honesty~ Kenapa aku buat macam ni.....? Ada kisahnya....kalau nak tau.....ok cuba baca komen abg JR yang ada kat ruangan komen bahagian 2 tu. Credit to abg JR juga.....(^____^)

Ok sambung kepada tips yang seterusnya. Nampak gambar kat atas tu apa...? Haa itu lah buku NOTA. Apa kena mengena buku nota ngan tajuk N3 aku nih. Ok aku terang kan....sebelom tu,pastikan korang siapkan dulu buku nota dan sebatang pen. Buku nota tak yah beli yg mahal2 pun....beli yg kecik pun tak pe. boleh masuk poket baju pun kira ok la tu.

Biasa tak nampak org letak pen selit kat poket baju dia. Dia pegi mana2 pun dia bwk pen tu. Tapi mana buku nota dia....? Adaaa......tak kan la dia nak tunjuk kaannnnn. Ok untuk tips ini aku sambung nnt ye. Dh lewat malam ni. Lagi pun malam ni malam jumaat......kena tdo awal....kihkihkihkih. Selamat malam sume......bababaaiiiii.

Published via android 2.0ghz...beli kat petaling street je.

12 Comments

  1. ceit~ hahaha.sabar je la:P ade smbungan pulak.huhu

    ReplyDelete
  2. wahh..tima kacehh..aku juga punya 1 buku note..yh penting kena darft dlu..atau paling tidak,harus ada point.. betul tak?? ngeee..

    ReplyDelete
  3. Bawa buku nota dengan tujuan untuk mencatatkan perkara yang mungkin boleh dijadikan bahan ya? Setakat ini, kakcik cuma bawa kamera saja ke hulu ke hilir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betuuull......
      Kak cik....saya ada kamera henpon je...heheheee

      Delete
  4. KJ, akak conpius. Banyak lg ke tipsnya? =P

    ReplyDelete
  5. ohooo mcmtu yek... tak penah ada nota gitu lah... selalu spontan je heheheh

    ReplyDelete
  6. lepas ni nak beli note book yg kecik tu..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at