Tips Penulisan Dalam Blog (2)


Bahagian 2

Untuk N3 kali ni...aku nak terangkan sedikit tips yang aku dah kongsikan pada para pembaca sekalian. Sesiapa yang dah baca pada bahagian satu......saya ucap tahniah. Senyum sikit (>___<)

Tapi mungkin ada yang kurang jelas di situ. Sebenarnya dalam pada korang baca N3 aku yang seciput tu....sedar tak sedar sebenonya aku dah kasi satu tips kat korang. Caya tak..? caya tak...?

Haaa kalau tak caya....korang gi balik baca N3 aku tu,cuba baca jap komen dari abg JR. Klik sini. Pehtu baca balik N3 aku tu. N3 pendek je.... :) dan kemudian renungkan sebentar situasi yang berlaku kat N3 aku tu. Sapa yang dapat tangkap.....ha dapat lah dia tips aku tu....kehkehkeh. Terima kasih dan tahniah buat abg JR. 

Published via PC lama pentium 4 je.

10 Comments

  1. hehe..mknanya lebih kurang begini.. ayat or cerita yang tergantung2 tu, membuatkan c pembaca excited nk tau..then, tertunggu2 la entry yg seterusnya.. betol tak?? sekian terima kasih..(^_^)

    ReplyDelete
  2. nak berkunjung ke tips no. 1 tu...

    ReplyDelete
  3. jadi kau saja2 lah eh..nak suh orang tunggu...
    hampeh betol lah......

    ReplyDelete
  4. Amboi, semalam masuk blog ni under construction, nak komen pun tak boleh naa! Malam ni tu dia haaaa, dah berubah jadi mantop gitu blog dik Jagau ni, fewit!

    ReplyDelete
  5. Jadi itulah antara tips nya, berhenti ketika sdg sedap2 makan dan sambung utk makan lagi pd esoknya...Tiba2 teringat pula saya kpd Hikayat Seribu Satu Malam yg pernah dibaca zaman sekolah menengah dulu, kisah wanita yg bercerita separuh2 kpd Raja hingga 1,001 mlm baru ceritanya habis...

    ReplyDelete
  6. kene g baca balik entry tu ni.. xingat dah..hahhaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at