Saya tak boleh masuk blog tu....kenapa ek..?



Setelah beberapa hari mencuba....tak berjaya juga. Ni saya nak tanya kalau2 ada sesiapa yang pernah mengalami masalah yang sama. Atau saya sorang je yang kena. Ada sesiapa yang tau cemana nk selesaikan masalah ni. Saya ni memang tak arif langsung bab2 macam ni. 

Ini blog yang saya nak singgah. Blog My Life,Love & HERBALIFE...Tapi saya tak boleh masuk. Mula2 dia kluar mcm ni...


beberapa saat selepas itu...dia jd mcm ni...kenapa ek..?



waaaa....kesian saya tau...saya nak singgah sana tak boleh..
pakai henpon je baru bole. Dan ada satu blog lagi
yang saya tak boleh singgah....blog Abang JR.

kenapa ek...? ada sapa2 yang pernah kena mcm ni tak...
atau saya sorang je yang terima nasib mcm ni. Wawawawaaa


33 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ader masalah dgn connection kut...x pun blog tu berat sgt susah nak loading...jgn la nangis pak su...nah amik cokelat nie

    ReplyDelete
  3. myb sementara je kot..cer try bukak lagi..blogspot suka bikin gempak...=))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi dh banyak hari dh ni....x kn bikin gempak lg kot huhuhuhuuu

      Delete
  4. mungkin mslh internet tu..cuba try byk kali.sya pun penah mengalami mslh ne n kuar jugak sumbol tu..rupanya connection terlalu lembab..tpi mmg btl pun masalah connection..jgn risau ekk

    ReplyDelete
  5. tak berapa arif jugak tentang nie.. huhu kena try lagi la kot

    ReplyDelete
  6. tak brape arif la..masalah internet kot..

    ReplyDelete
  7. Selamat pagi adik ..

    Kakya tak tau nak Bantu masaalah tu..

    Hahah

    Jom kita minum duluuuuu..

    ReplyDelete
  8. ermmm...x tahu jgk...myb line tgh slow kot

    ReplyDelete
  9. hehe.. ada problem apa2 kot tu kena belek2 le nanti.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la nk cari silap nya kat mana huhuhuhuu

      Delete
  10. belum pernah kena macam tu..bila acik masuk ke blog tu..ok je..jadi tak dapat nak bantu.maaf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaaa...saya sorang je ke yg x dpt masuk tu....halaaaa sedeynya.....huhuhuuu

      Delete
  11. internet kot...huhu tngah runsingkan blog sendiri gak ni.. huhu

    ReplyDelete
  12. Saye pon pernah mengalaminye....tak tau la nape...tapi tase nye tenet kot....

    ReplyDelete
  13. kekkeke dah boleh masuk kan ..
    rasanya main prob is ur internet connection .. sbb kalau internet slow even saya juga susah nak masuk dlm certain2 blog .. its normal .. ;)
    x per .. kitee paham .. kalau boleh , singgah lah layie .... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh cuba dh....baru sebentar td...masih x boleh...huwaaaaa

      Delete
    2. kalau pakai henpon bole masuk....pakai pc masih x boleh...huwaaaa....

      Delete
  14. Salam KJ,

    Bukan saja KJ yg tak dpt masuk blog saya, saya sendiri pun tak dpt masuk blog sendiri jika menggunakan Google Chrome.Jika menggunakan Mozilla Firefox boleh masuk pula, begitu juga jika menggnakan henfon. Oleh itu jika KJ nak masuk ke blog saya, cuba gunakan Mozilla, untung2 boleh.

    Kpd mereka yg mahir IT tolong beritau apa yg patut saya buat bagi selesaikan masalah ini supaya semua org boleh masuk ke blog saya, terima kasih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pakai google chrome...lajuuu
      pakai mozilla ni...lambat la bang hehee
      tp tak tau la pulak kalau org lain yg guna mozilla...

      Delete
    2. update lah mozilla tu..nanti bila on9 laju..hihi

      Delete
    3. o yeke....tp dh biasa guna google chrome huhuhuuu

      Delete
  15. Saya boleh masuk kedua-dua blog. No problems at all. I don't even know kenapa awak tak boleh masuk. Must be the connection?

    Dah cuba run ipconfig /flushdns? Haha, saya selalunya gunakan ia kalau saya ada masalah dengan blog and sometimes it works. I was lucky, I guess

    ReplyDelete
  16. juz reopen browser tu. google crome die mgg sewel sikit......

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at