Ruang Iklan Percuma


Ya Percuma. Tanpa bayaran...dan tiada tempoh had. Anda ada product yang baik untuk di jual. Dan di jual secara On Line. Iklan kan saja di sini. Bagaimana cara nya. Mudah saja. Anda ada website...atau blog. Letakkan saja URL blog perniagaan anda,nama anda dan sedikit penerangan tentang peniagaan anda di dalam ruangan kotak yang di sediakan....kemudian tekan Enter. Mudahkan...ya sangat mudah. Hanya itu saja. Sekian terima kasih. Sila klik Iklankan sekarang

atau sila ke tab Menu > percuma

Sebelom tu saya mengucapkan terima kasih banyak2 kepada anda yang sudi membaca cerpen Puteri Ku Seri Cempaka dgn begitu gigih sekali. Sedihkan cerita tu   (^________________^)

Penulis Tentang Kita bertanya kepada saya. Mana chat box..? hehee saya ckp saya dh x nk pakai dh. Sebab selalu masuk link yg bukan2. Tapi tak lama lepas tu saya terfikir balik...ada eloknya juga letak chat box tu...sebab kadang2 ada juga para peniaga  di alam maya ni yang meletakkan link blog mereka untuk tujuan mempromosikan barangan mereka. Ye la mereka kan meniaga...bukan mcm meniaga kat pasar malam. 
Chat box saya ada di sini
Kalau meniaga kat pasar malam kita tak susah nak cari pembeli. Kerana ada ramai pengunjung. Tapi kalau meniaga di alam maya ni. Mereka perlu mencari pengunjung. Dan mereka perlu mencari pengunjung blog bisnes mereka seramai mungkin dalam kadar segera. Sampai saja di satu blog....sudah tentu itu bukan masanya bg mereka membaca setiap post N3 yang ada,kerana tujuan mereka hanya untuk mencari ruang untuk memperkenalkan barangan yang mereka jual. Jadi biarlah saya berikan sedikit ruang buat mereka. Tapi terpulang lah pada pendapat masing2. Kerana masing2 punya hak untuk menentukan.

Jadi Ruangan iklan adalah satu kemudahan bagi peniaga online untuk meletakkan link ke blog mereka. Bukan untuk blog para peniaga sahaja...blog2 peribadi juga boleh. Percuma...tak kena bayar pun hehhee..Aaaaaa mai singgah...mai singgah... (^_____^)

Pesanan dari saya. Bagi anda yang ingin membeli barangan secara OnLine....haruslah bijak dan berhati-hati. Anda faham maksud saya. Saya tidak bertanggung jawab ke atas mana2 pihak yang melakukan sebarang jenis penipuan pada setiap urusniaga mahu pun  penipuan kepada link2 mereka...yg mana anda mengenali mereka melalui chat box di blog saya. Tapi akan saya delete lah mana2 link yang tak sepatut nya berada di chat box itu. (pelbagai perubahan boleh di lakukan pada bila2 masa) sekian terima kasih.

(^____^) jom borak2 kat situ....hehhee


19 Comments

  1. huhuhu....tu idea pak su ek...eerrmmmmm...gud luck...^__^

    ReplyDelete
  2. Bagus tu.. Buat kebajikan untuk kawan2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali nk tgk jugak kak blog bisnes ni diorng buat cemana.....sesaja nk cari.....tak tecari...hehehee

      Delete
    2. lama da x myinggah, blog dah berubah wajah! =))

      kan...
      rasa macam "Kureng" bila mereka menempek iklan tanpa keizinan tuan rumahkan..sy pon x suka chatbox sbb tu...

      Delete
    3. ha tu la kan....nah sekarang saya beri peluang ke emasan tu....

      Delete
  3. Wahhh...sangat baik ati...:D

    ReplyDelete
  4. Buat amal jariah yeh, bagus nih. Jangan ada yg ambik kesempatan udahla, kena rajin2 pantau tu dik.

    ReplyDelete
  5. wah...jadi duta iklan..nk jugak..hihi

    ReplyDelete
  6. macam rancangan tv lah plok...
    bagus lah..

    ReplyDelete
  7. Sayu suka nasihat ni, berhati2. Memang sering berlaku iklan2 yg tak diundang. Nanti saya jg ikut K J ya, buang link yg tak sepatutnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekadar berkongsi pengalaman saya yang sedikit itu....

      Delete
  8. ramai yg menyokong pak su wat iklan secara percuma.....^__^

    ReplyDelete
  9. baru perasan 1 benda la....pak su susun bloglist ikut abjad ek...smart betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah....senang kita nak singgah blog mereka :)

      Delete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at