Hebat la sangat...




Tiap tiap malam tdo lewat
jengok blog orang...sume hebat2
blog aku je... macam tak cukop sifat
blog org 1 hari en3 bole lebih dari 4
aku.... ! hahaha tulis je la mana yang sempat.

Tapi masuk keje tak pernah lewat
blom pernah lg sampai jam 8 tepat
mesti sampai awal ,baru orang kata hebat
tunjuk kan saja muka yang ceria dan semangat
tapi tros terang la...bila sampai je pejabat
mata ni rasa nak tertutop rapat..

padan muka...sapa suh tido lewat
huh ...aku kuatkan semangat
buat kerja cepat2
aku tak nak balik lambat

sampai rumah....10 mnt je aku berehat
siap2 masak...takot mlm nnt tak sempat
mlm ni byk blog aku nk lawat
hahahahha.... tak menyempat nyempat

untuk terus kekal sehat
aku bersenam macam tikus ni buat


iyaaahh...iyaaahhhh satuuu...duaaa...tigaaa
.........lapan....lapan lagi.

wiieieieeeeeee (^__^)
pernah baca 11 punya cerita....
kalau blom .....klik sini....cer komen..apa criteerr


15 Comments

  1. hahaha=)) ok boleh praktikkan senam ala2 tikus 2..

    best entry ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih...x buat pun sebenonye senaman tu hehehee

      Delete
  2. btl ke ni kekal sihat blh guna cara si tikus ni? haha

    ReplyDelete
  3. Hebat lah tuh.. Exercise ala2 tikus mondok lepas tengah malam.. Heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tikus cencurut ngan tikus mondok tak...?

      Delete
  4. Kerja pun kerja juga, blog pun blog juga, tapi kesihatan kena la juga jaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk bukak blog pun...blah malam je masa yang ada bang...huhuhuuu

      Delete
  5. 1 hari 1 entry..kira ok la tu...klo sebln ade 30 entry...janji dgn berblogging hati rs hepi..burung antu atas tu ade jual kt mane? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. burung antu tu x juaaii...penat nk bela tuuu... :)

      Delete
  6. Akak satu hari selalunya satu entri ja, paling banyak pun dua tapi sekali sekala ja dua entri sehari tu :)

    Sungguh gigih tikuih itu bersenam, tabik akak kat dia, kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekoq ni ja tikuih yg ada rajin cam tu......hehehe

      Delete
  7. boleh kurus tak kalau senam ikit cara tikus tu...?
    hahahahhahahahaha..!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at