Menda ni jadi selepas kawen....heran laa.

Kisah di suatu petang di sebuah kedai kopi yang ceria. Sedang aku dudok sambil minum petang....datang la member aku yang mmg dh janji nk dok melepak minum petang tu...namanya ehem...ehem....

Member aku ni baru beberapa bulan mendirikan rumahtangga...sembang punya sembang sampai satu bab dia tanya..

"Start lepas kawin ni,asyik kentot2 je..heran betul la..??"

hahahhaa....nasib baik aku tak macam tu (agaknya la...lama dh, tak ingat). Sapa Yang dh lama kawen tu...cuba ingat2 balik...rasa2nya anda atau suami anda...apakah mengalami situasi yang sama masa baru2 berumahtangga dulu?

ok sambung lagi....kuar pulak satu bab lagi...katanya...

"dulu masa aku bercinta,bila aku nak kentot je aku control...aku lepas pelan2 je,tanpa disedari...sekarang ni dah kawin..tak payah control2 dah....lepas depan2 je...prroot..!
apa nak heran... :):)"

Hahahhaa aku rasa bukan dia sorang je...orang lain pun macam tu juga....(agaknya laa) hehehheee.......

Bagi yang belum berumahtangga...atau akan melangsungkan nya tidak lama lagi....tentu tak terfikir ini kan terjadi...andai situasi itu berlaku setelah beberapa bulan menjadi suami isteri....maka anda akan ingat entry ini....jadi apakah langkah2 keselamatan yang harus anda persiapkan....hehehhee

Renung2kan dan selamat beramal...
Sekian terima kasih
wieiieeeeeeeee.............


19 Comments

  1. so kene get ready je la lps kawen nt..haha:))

    ReplyDelete
  2. Tak semua gitu kot. Saya dan istri misalnya masih jaga beberapa benda yg tak menyenangkan kami termasuklah hal ehwal kentut ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah..tak semua gitu...tp ramai yg becerita gitu la gayanya :)

      Delete
  3. Hehehe...
    Sebelum kawen.. Semua wangi.. Kentot pun boleh control..

    Dah kawen hampeh.. Terserlah identity diri sebenar .. Caissss!

    ReplyDelete
  4. Kami pun still jaga juga, tapi tetap juga ada ketika terlepas tak sengaja. Opss! sori yangggg...

    ReplyDelete
  5. bukan takat kentot je macam2 adaaaaa lagi hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah kan...macam2 ha...tak de simpan2 dh :) hehehee

      Delete
  6. kentut...pas tu gelak..tp klo kentut byk..sure org sebelah merah padam..pastu kluar asap kat tlinga

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah....kalau dh kua asap...marah betul tu...hehehe

      Delete
  7. Akak tak tahu, akak tak kawen lagi, kahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe kak..tunggu...waktu nya akan tiba :) ngeeee....

      Delete
  8. hahahahahahhaa...
    time bcinta...semua coverrr..!

    dah kawin kalu...xde cover2 dah...
    normallah kan..hihih

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at