Terlalu Istimewa

Lembayung Senja
Berdiri aku di halaman....sambil menghayati keindahan di pagi hari..
cuaca yang agak dingin ini,mengingatkan aku kembali akan diri mu...
tersenyum aku....memori lalu berlegar legar bermain di minda..
aku sungguh bertuah....kerana memiliki mu...walau hanya seketika..

Kau sering membuat aku tersenyum...ketawa...dan kau tak pernah
meninggalkan aku pada saat aku di timpa musibah...
saat aku memerlukan...tiada alasan yang ku dengar dari mu..
segala yang kau lakukan penuh dengan keikhlasan...

kini....segala kenangan itu menjadi suatu memori yang paling indah.
kau telah pergi buat selama lamanya....menghadap tuhan yang maha esa.
sujud syukur ku pada mu ya Allah...kerana telah meminjam kan ku
sesuatu yang sangat istimewa....

Kini...anak yang kau amanah kan pada ku telah meningkat dewasa..
senyuman di wajah mu pasti kan terukir...andai kau tahu akan
perkembangan dalam hidupnya....
kan ku jaga sebaik mungkin....hingga akhir hayat....
kerana itu lah yang aku janjikan pada mu....

6 Comments

Previous Post Next Post

 Visit My Album at