Kemana Cinta




jalan yang ada terbentang luas...
tapi aku sangsi mengapa langkahku ini x sampai-sampai...
setelah lelah aku menuju...baru ku sedar perjalananku berliku berduri...
lalu apalah daya melawan takdirnya cinta sekuat ombak itu....
kerana kasih aku tewas meredah ombak...

lalu ku turutkan alunan gelombang ombak itu...
sehingga ku hanyut bersama cinta yang dusta...haaahhh.....
mengapa ada lagi jiwa sekejam itu....
membunuh segala jiwaku sehingga aku mati 
sebelum jasadku terbujur kaku...(orked) 

anganku, mimpiku, menjadi satu cerita..cintamu,
 kasihmu buatku bahagia..
bayangmu, sanyummu pengubat rinduku..
saat itu..sedang aku mnggambaran sesuatu..
renungan ku terhenti..bayangmu kian kabur..
senyumanmu kian tawar..saat itu..
sedang ku merasakn keindahan cintamu..
kurasakn ianya palsu..sedangku menikmati kasihmu..
kurasakn ianya bagaikn membunuhku..
saat itu..tiada daya utkku melawan semua itu..saat itu ...(orked)

Post a Comment

Previous Post Next Post

 Visit My Album at