Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

05 March 2014

Rabu Tanpa Kata



Klik untuk tumbesaran


Capture Time: 13:15:29
Capture Date: 03 March 2014
Location: Subang Jaya
Exposure: 1/120 at f10
Focal Lenght: 28mm
ISO Speed Rating: ISO 200
Model :Canon EOS 550D
Lens: EF-S18-55mm f/3.5

15 comments:
Write Comment
  1. jerebu memang buat kita tak selesa.. hafizah pun nak keluar tak selesa. huhuhu

    ReplyDelete
  2. jerebu...huhuhu...ritu kat sini sebelum jerebu, penuh dengan asap jerami...

    ReplyDelete
  3. Tiap2 tahun bila jerebu kerajaan kita menyalahkan Indonesia kerana pembakaran terbuka mereka. Tapi pada tahun ini buat pertama kali dalam sejarah, Jabatan Meteorologi menyalahkan rakyat Malaysia sendiri yang menyebabkan banyak hutan terbakar sehingga berlaku jerebu...

    ReplyDelete
  4. pedih mata sehari dua ni....

    ReplyDelete
  5. kelmarin mmg terok sgt jerebu.. keluar je opis rasa berasap jer.. huh

    ReplyDelete
  6. awak sihat tak jagau? jaga kesihatan tau!!

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah skrg ni jerebu dah makin berkurangan. Hujan pn turun jgk skrg ni, tp xskerap yg diinginkan.

    ReplyDelete
  8. jerebu lagi yer. kat tmpt sy di gombak ni dah kurg jerebu nya..

    ReplyDelete
  9. ui jerebu lagi ea,,jge kesihatan ok!

    ReplyDelete
  10. masih jerebu..? take care semua di sana..!!

    ReplyDelete
  11. ai dtg sini...
    sabtu tanpa kata2..hihihi

    ReplyDelete
  12. ke jelobak...
    ke jelobu...

    kekekek

    ReplyDelete
  13. I аm in fact thankful to the holder ߋf this website who
    hass shared this impressive piece of writing at at thiss
    place.

    my web page inspirational Quotes of The day

    ReplyDelete
  14. Very rapidly this website will be famous amid all blogging users, due to
    it's fastidious content

    My web site: τραπεζαριες (Cutrl.com)

    ReplyDelete

Interested for our works and services?
Get more of our update !