Permulaan Tahun Baru 2014

 Alhamdulillah. Telah masuk hari pertama tahun baru 2014. Hari ini 01/01/2014 Kepada yang menyambut hari kelahiran pada tarikh ini,saya ucapkan Selamat Hari Lahir. Tak lupa juga kepada mereka2 yang meraikan hari ulang tahun perkahwinan mereka pada tarikh ini...Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan.

 Kepada yang belum berkahwen. Selamat membujang...usaha lebih sikit ye. Semoga tahun ini dapat menamatkan zaman kebujangan itu. OK..berbalik kepada cerita kassim Selamat Tahun Baru.

 Cerita di sebalik Ambang 2014. Ye pastinya ada pelbagai cerita. Tak perlu di tulis lagi kerana kita telah di sebarkan dengan pelbagai maklumat dan cerita di laman2 sosial dan Media. Ada yang betul dan ada juga yang kasi pusing2 cerita.

 Buka mata...buka minda. Ada akal... fikir sendiri. Marilah kita bersama-sama...memperbaiki diri.  Sekian dahulu..entry pertama ku ...1 january....jam 2.30 pagi.  Assalamualaikum...!


There is definitely more to this than a typo, right? CLICK HERE
Want to buy a new pet? Adopt one instead to save these lives...CLICK HERE

6 Comments

  1. Gud job.. New life bro..😉😃😊

    ReplyDelete
  2. Bagi yg belum kawin, semoga Allah memberi mereka rezeki untuk bertemu jodoh tahun ini....

    ReplyDelete
  3. Ameen.. trutama utk perenggan kedua tu.. hikhik..

    ReplyDelete
  4. mg 2014 lg aman laa malaysia ni...
    yg belom kawen.. cpt cpt kawen
    terutama yg menduda... hihihi

    ReplyDelete
  5. sama macam chic na....aminnn..!
    :)

    ReplyDelete
  6. permulaan tahun baru yg amat mencabar buat aku.. tp camne pun kena tabahkan hati ni.. in shaa Allah boleh.. salam 2014 jagau.. :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at