Villa Nabila

Sekarang tengah hot cerita tentang villa nabila.

Di mana2 ada saja cerita tentang villa ni. Tapi aku teringat pasai lagu Cinta Untuk Nabila.

Dolu2 aku suuuka lagu tu. Sampai skrng pun aku masih suka dengaq lagu tu.

Teringat suatu ketika dahulu,di saat aku muda remaja,gagah perkasa. (sekarang pun gagah lagi)

Aku ada la sorang gadis yg aku minati,dan aku cuba ciptakan sebuah lagu untuknya.

Ku cuba dan aku terus mencuba menciptakan lagu untuknya. Dan akhirnya....gagal.

Apa lagu pun tak jadi,sudahnya aku kasi jugak la lagu Cinta Untuk Nabila tu.

Dia dengaq lagu tu macam biasa ja. Tak dak feel apa pun kihkihkih.

4 Comments

  1. kihkihkih... aku baru update lagu cinta utk nabila tu kat entri... anak buah aku ada sorg nama nabila... ;)

    ReplyDelete
  2. hehehehe skrg nama nabila popular yek... tp villa nabila serem lak

    ReplyDelete
  3. Anak saudara saya nama Nabila, tapi dia sangat takut dengan hantu, apa lagi hantu di Villa Nabila...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at