Selamat Kembali Ke Tanahair Rumah Manis Rumah

Selamat Kembali Ke Tanahair/Rumah Manis Rumah. Mood aku sudah kembali setelah 3 hari berada di jepun. Mood aku gi melancong. Mood aku tu tak berapa suka kelaut. Apa barang mood kelaut. Cari ikan ke? hekhekhek.

Mintak maaf la ye sebab buat korang pening kepala dok nengok bahasa jepun tu. Kesian korang sebab tak faham. Tapi bukan korang je yang tak paham. Dengan aku2 sekali tak paham ekekekkee.

Dun wury....Mood aku sudah balik dari melancong. Kasi dia rehat dulu. Selepas itu nanti mood aku ada cerita  menarik di sepanjang pelancongan beliau di jepun.

Kudin: Ngko nak tau tak...?
Aku: Apa dia...?
Kudin: Aku rasa menyesal je tiap kali bukak blog ko nih.
Aku: Hahhahaaaaaa.....

19 Comments

  1. ada sovenir tak dari jepun? huhuhu..

    ReplyDelete
  2. haha..menyesal juga ni..ingat tul je dari jepun tau

    ReplyDelete
  3. bawak balik doraemon real tak?? nk bg kwn ngan kucing aku nama doraemon tu haa... dia teringin nk tgk kembar dia...

    ReplyDelete
  4. ko ganti zizan lh mengacara rncngan jalan2 zizan d jepun..huhuhu...

    perghh mmg btul kta kudin!

    ReplyDelete
  5. Kim salam le kat kudin tu. Kata kat dia, ada org yg rasa sama cam dia. Heheh.

    ReplyDelete
  6. Sama mcm apa yg lyd..kudin rasa..^__^

    ReplyDelete
  7. patutlah kt bloglist aku bnyk tulisn jepom lately, aku ingt budk mne sesat situ..kahkah

    ReplyDelete
  8. sengal ubi kj nyh..huhu:)

    xp mang x jemu datang sini:)

    ReplyDelete
  9. seronoknya pergi jepun...mana ole2nya...

    ReplyDelete
  10. Wah... lama melancong..... masih jetlack lagilah ni eh!!!

    ReplyDelete
  11. ita berperasaan sama macam kudin...
    hahahhaha

    ReplyDelete
  12. hahaha..alhamdulillah dh blk dr jepun lah ni..jumpa ka awek2 yg ko dok post dlm blog ni.hehehe
    lps ni mood jgn lah g jauh2 sgt..ssh woo kitaorg nk tggu..nak nek belon lagik..ingt dekat ka.muahaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at