中島みゆき「恩知らず」ミュージックビデオ

|


昨夜は悲しみでいっぱい
私はとても思い出に残る保存....
今日、私は持って....
でも、疲れ切った、私はそれにもかかわらず、それを破線。
あなたの精神はまだである
私は最善をしておこう
とがある.........
美しさ

21 comments:

  1. Replies
    1. hahaha bukan demam lah....mood aku ke jepun hehehee

      Delete
  2. sengal.. apa kau ingt aku faham apa yg ko tulis..hahha weyh..aku xphm lansung dowh.. bila tu nk g jepun?

    ReplyDelete
  3. 疲れ切った あなたの!!!
    Hahahha

    ReplyDelete
  4. ahh sudahhh.. apa wa nak komen ni??
    konbanwa, hajimemashite.. mata aimasyo, apa lg wa nak sebut niii? tu jelah kot hehe =)

    ReplyDelete
  5. hahahahaadoiii...
    mcm2 la..tp kan wpun x phm tp pompuan tu mmg cntik kan..
    eh selalunya mood ko ke laut kan tetiba angin monsun bw g jepun plak ka?hahahaha

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Konnichiwa..tu je lana tau abgjagau,hahahaha.

    Ya Allah.. apa sudah jadi ni?

    lagu jepun ada, bunga sakura ada, tulisan jepun ada, haiyaaaaa,hahahaha

    ReplyDelete
  7. jom layan cite jakuza..best taw...:)

    kina pom addict ngan jepun n korea..:)

    ReplyDelete
  8. ko ni kena sawan jepon ka?? ke... kena rasuk ngan hantu jepon?!!

    ReplyDelete
  9. emmmmmmmmmmmmmm sambil kerut kening... adakah dana slh msk blog org jepun nih?

    ReplyDelete
  10. wey KJ...saja noh hahahaha

    p/s"tima kasih bgtau psl webstats tu

    ReplyDelete
  11. sepatah haram tak faham..
    kihkihkih

    ReplyDelete
  12. hahaha...memang sah jagau ni dah angau

    (apsal beta berkomen byk2 kat tmpt ni erkkkk?)

    ReplyDelete