Segmen Cik Misya Nak Follow


Syarat mudah aja....nk join klik banner

1.Nyatakan Follower.
   Follower saya tak ramai...242 saja (^__^)

2.Explain secara ringkas nape korang nak follower ramai-ramai?
   Errr...! kalau aku citer bab lain boley tak..? contoh macam citer pasal kucing ke...? boleh ke..? hakhakhak...aduyaiiii...aku ni kan mmg selalu kelaut kalau di beri tugasan. 

Tu pasal cikgu2 masa aku skolah dolu2 sangat sukak sama aku. Kalau di beri 1 tugasan, aku buat sampai 5....heheee tak lah...mana ada. Aku acah mak labu je tu....ngeeee. (^__^)

14 Comments

  1. Salam.. Tq for joining my segment.=) Feel free to check your link here.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-cik-misya-nak.html Pemenang topup akan ditentukan melalui nombor anda di random.org.=) hehe memang dah lari topik ni tapi takpe, meriah skit segmen ni kan? ^^

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen, semoga bertuah...

    ReplyDelete
  3. ko xabis2 acah mak labu ko tu.haha

    ReplyDelete
  4. hari tu ikut segmen bertambah jg follower blog Pesona. KJ rajin2lah join mereka ya...)

    ReplyDelete
  5. hari tu ikut segmen bertambah jg follower blog Pesona. KJ rajin2lah join mereka ya...)

    ReplyDelete
  6. hahaha..ko memang kan? sll saja terlebih sudah..haha.

    btw selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  7. double2 pula komen saya kat sini.
    Kena buat strategi...) stretegi saya pun ada jg tapi masih kurang yg nak follow

    ReplyDelete
  8. selamat bersegmen lah ye :)

    eleh..kalo ko x tulis acah mak labu tu pun mmg dah tahu sgt dah..

    erkk..mcm sinonim lak ko ngan acah mak labu kan,asal ada entry ko je mesti ada acah mak labu,asal ada acah mak labu je mesti entry ko kan.kahkahkah

    ReplyDelete
  9. kau memanglaa.. hehe.. selamat bersegmen yea

    ReplyDelete
  10. follow u...
    http://resipidarihati.blogspot.com/2012/10/segmen-cik-misya-nak-follow.html

    ReplyDelete
  11. dtg sini dr tmpt cik misya ^__^
    slmt bersegmen...

    ReplyDelete
  12. Salam.. Follow up pemenang. Please send your details asap. tq..http://www.aimisyahirah.com/2012/10/merajuk-dengan-pemenang-segmen-cik.html

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at