Saya Menang Lagi

Selasa petang balik kerja ternampak sesuatu dalam peti surat. Nah ada surat. Dari jauh tau. Cer teka....cer teka dari mana. hah...! tak yah teka lah. Nah ce tgk gambo nih.
Dari Terengganu tu....hehehe. Sebelum tu biarlah saya ucapkan dulu Terima Kasih banyak2 buat Cik Eita yang telah sudi menghadiahkan saya Peti Ais 13kaki tinggi Sobener yang comel ini. Dan sesungguhnya saya begitu manghargai pemberian ini.

Suatu ketika dahulu sayalah Pelumba Lari Harapan Negara di blog beliau. Tapi kini sudah ketinggalan terlalu jauh. Oh...! sungguh sadis sekali.


Yaa ini dia Sobener dari Cik Eita. Saya menang teka bunga labu kalau tak silap saya....kankankan. Siapa yang belum kenal tu marilah kita berkenal2an dengan beliau. Beliau ramah orang nya. Jemput singgah ye KLIK SINI.

*kesilapan telah di baik pulih ekekekee

26 Comments

  1. err..jangau..eita belum kawen ler...cik eita tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah...blom kawen ke....? ok pembetulan skrg....hahahaduuuiii

      Delete
  2. Wahhh..seronoknya dapat hadiah lagi.. :)
    tahniah KJ.. :)

    ReplyDelete
  3. lepas tu, hadiah tu kasi post kat kami plak naaaa

    ReplyDelete
  4. Tahniah....seronok dapat hadiah ya....

    ReplyDelete
  5. Tahniah KJ...pandai teka na..M fail la ha ha..

    ReplyDelete
  6. Tahniah. Bila pulak nak bagi hadiah kat kami? :)

    ReplyDelete
  7. sevener tu lg cantik kalo ko bg kat aku.. muahahaha

    ReplyDelete
  8. haha..yeah!!dh boleh komen..haha.. pndai ko teka.. aku ingtkan dpt peti ais tadi

    ReplyDelete
  9. Eh, dapat hadiah. Tahniah. Kali ni bukan acah mak labu kan?

    ReplyDelete
  10. Tahniah...tak kira saiz atau nilainya, memang seronok dpt hadiah kan??

    ReplyDelete
  11. tahniah!

    selalu awak buat citer acah mak labu..tu yg terer teka bunga labu ya.. ^__^

    ReplyDelete
  12. wahh congratsss meh kita share hadiah tu ;))

    ReplyDelete
  13. tahniah dapat hadiah... ^_^
    pandai meneka ye~~

    ReplyDelete
  14. waaa.bestnyaaaa da menang!
    lama x menjonkan diri kontes2 ni..
    :))

    ReplyDelete
  15. kebendernyer2?fm ker?oklah memang tahniah kay!

    ReplyDelete
  16. akak kau panggil aku...adeeehhhh...terasa tua di sini...kihkihkih....

    tunggu aku jd datuk betol bru aku bg peti ais 18 tingkat

    ReplyDelete
  17. wahhh.bestnya tue..contest eca KJ xnak masuk ke :D
    http://www.ecadwinkyasha.com/2012/10/eca-year-end-contest.html

    kotkot menang peti ais XD

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at