Jawapan Bagi Cerita Tentang Ular

Ingat lagi Cerita Tentang Ular pada N3 sebelum ini. Dari komen2 yang saya baca nampaknya ramai yang memberikan jawapan yang teragak agak. Nampak macam kurang yakin le tu. Ahahahha takut terkena Acah Mak Labu ngan aku ke...? keh keh keh...

Soalannya: Ular mematuk atau menggigit....? 

Jawapannya: Ular Menggigit manakala Mematuk adalah Teknik Serangan.


Tahniah saya ucapkan kepada yang memberikan komen dan jawapan pada persoalan Cerita Tentang Ular. Walaupun nampak macam teragak agak je jawapan tu....hehhehee terima kasih semua. Bagi yang ingin melihat komen2 tersebut boleh lah KLIK SINI


12 Comments

  1. jawapan nur membibir..hahahahaha..lagilah tak logik..!

    ReplyDelete
  2. nah kan..atu la bah tu aku kan jwb..tapi pura2 x tahu/hehe

    ReplyDelete
  3. nak ku edit blog mu..risau jadi blog gurl2 pulak....

    ReplyDelete
  4. Mula2 mematuk pastu baru gigit....

    ReplyDelete
  5. betol la aku jwb tu wey..ko jgn acah mak labu ngan aku k..penat aku perah mcm santan otak aku ni nk jwb soklan ko tu tau...hadiah mana???

    ReplyDelete
  6. Elehhh, haa ni soalan lg. Agak2nya kenapa manusia suka mengULAR?

    ReplyDelete
  7. nak tanya... kalau mimpi ular.. ape pulak jawapannye ye?

    ReplyDelete
  8. en.Jagau....Jom tengok ular plak kat laman umah CiM

    ReplyDelete
  9. APA JAWAPAN AKU EK TAK INGAT..aku rasa mematuk..hahaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at