The Amazing Spiderman


Masa tu aku tgh lepak2 kat warung makcik munah. Pekena kopi radix masa tu. Tgh aku syok2 minum tu aku terpandang la kat satu awek ni....cun aku cakap ngkoo. Dia punya jalan aku cakap ngkooo....fuuuhhh...!

Tiba-tiba ada la satu mamat ni tau...dia naik moto modenas. Mamat tu lalu rapat ngan minah tu....rupa2nya dia nak buat menda x elok kat minah tu.  Tapi aku tak panik....aku tak panik.

Sifat ingin membantu kaum yang lemah mcm ni....mmg sudah lama terpahat di dlm sanubari aku nih. Dgn tenang aku bangun.....dan bukak baju aku mcm dlm gambar nih.


Memang aku dh siap2 dah pakai baju spiderman tu sejak dari pagi td.

Kudin: Wowowoowooo....aku tanya...citer The Amazing Spiderman yg baru ni best ke..?
Aku: Aku nak citer la ni....sabo leee...
Kudin: Yang ko melalut jauh ke laut ni pehal...
Aku: Laa....ini aku baru nak start mukaddimahnya....
Kudin: Halaaaaa.....kalau mcm ni sampai isok pagi pun tak abes...
Aku: (^______^)


34 Comments

  1. kahkahkah
    mnyampah tau ko ni Jagau's
    asal nk jd je suma hero2.smlm incredible hulk mlm ni spiderman..esok ntah2 batman plak.hahahaha

    ReplyDelete
  2. musti la nak jd herooo.....kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...kluangman tkmo jd ke jagau?

      Salam ramadhan

      Delete
  3. Tu berangan nak jadi hero la tu..ha ha...lawak ada, perasan pun ada. Ha ha..

    ReplyDelete
  4. hahahaha...takpe2..keyakinan tu mesti ada..mesti..baru leh jadi hero...hihi

    ReplyDelete
  5. Hahaha ingtkn nak cerite psl amazing spiderman..kalau mcm ni amazing jagau lah agaknye..hehe

    ReplyDelete
  6. ceh ..hampeh je..
    aku ingat kan betol2 lah tdi...
    bace jugak lah aku ni....

    ReplyDelete
  7. asyik nk jdi superhero je..haha..dh lupakan hulk ke

    ReplyDelete
  8. ni la akibat byk nonton filem.

    mmg lawak la...!

    ReplyDelete
  9. Perasan la jagau ni. Bajet mcm spiderman la tu. Hahah.. Apa pun, awk pandai bercerita.

    ReplyDelete
  10. KJ tak nak jd cicakman ker....buatan malaysia tu...^__^

    ReplyDelete
  11. Kalau JR ada duit nanti JR nak buat film Amazing Jagau, pasti tajuknya pun dah mengancam satu dunia...

    ReplyDelete
  12. sudah la kauuuu!! verangan je lebeh..superwoman tak nk try ke?? hahaha

    ReplyDelete
  13. wooo..intronya sgt hebat..de demo x? kikiki

    ReplyDelete
  14. SEKALI LAGI... BIARKAN C LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA...MUAHAHAHHAHA

    ReplyDelete
  15. wahaha.. ini budak memang nak kena. nasib kudin tu baik. esok berangan ape lak agaknya. kakaka..

    ReplyDelete
  16. Kahkahkahkah! Ingatkan nak cerita dia pi selamatkan awek tu & dah berkenalan dapat nombor henpon bagai. Haghu sungguh la, dik Jagau :D

    ReplyDelete
  17. harap esok masih ada untuk KJ..selamat menyambut Ramadhan dan moga puasa lebih berkat nanti..

    ReplyDelete
  18. hahaha meleleh citer ko nih doe .. prasantan. hehe :P

    ReplyDelete
  19. Salam.

    Abgjagau memang camtu..mukadimah tu..kemain la panjang..tu pun lum habis sbnrnya lagi kan?hahahah.

    Penyabor kudin tu ea..ish3..hehehe.

    Selamat berpuasa gak abgjagau ^_^

    ReplyDelete
  20. selamat berpuasa pak su....semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita

    Soal hati ~ Pak su balik sabak bernam x malam nie? esok berbuka sama2 kat taman muhibbah..lg ramai lg gempak..pastu leh gi solat terawih

    ReplyDelete
  21. assalam..
    kemain panjang mukadimahnya..sampai esok citer x abis lg..huhu

    ReplyDelete
  22. hehhe..nak tggu cite tu abiz..xtau la bile..huhu


    p/s: JOm join contest review sempena ramadhan..Duet raya dan voucher free untuk anda~ :)

    ReplyDelete
  23. amboi intro dah boleh jadi trailer movie..luculah kekekekekek

    ReplyDelete
  24. hehe... adeii.... mengundang senyuman ditengahari ni (^___^)

    ReplyDelete
  25. Salam..

    Saja singgah, hahahaha.

    Selamat berbuka tuk hari ni, esok, lusa, smpai habis bulan posa ya abgjagau..insyaAllah.

    Cukup sebulan dah lana wish tu,keh3

    ReplyDelete
  26. hahhaha kelakar la... hihii

    *selamat berpuasa :-)

    ReplyDelete
  27. Salam singgah ..
    Selamat menjalani ibadah puasa adik Jagau...

    ReplyDelete
  28. haha. hampehhhhhhhhhhhh. lame tak lepak sini. :)

    ReplyDelete
  29. sampai sekarang belum tengok spiderman... batman pun tak tengok lagi... heheheh

    Salam Ramadhan... :D

    ReplyDelete
  30. sunyi ja Kj, apapun semoga sihat sejahtera di bulan ramadhan.

    ReplyDelete
  31. lawak dol ko punye entry ni.. haha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at