SEGMEN BLOGWALKING DAN FOLLOWER DIARI FARISHA BULAN JUN



Taaaadddaaaaaaaa.......! >_<


Saya dengan ini secara sukahati menyertakan diri dengan segmen (SEGMEN BLOGWALKING DAN FOLLOWER DIARI FARISHA BULAN JUN)

Untuk keterangan lebih lanjut...sila Klik Sini. (^___^)

Psstt...! saya sudah semakin sihat....Pagi tadi saya berjumpa sama itu Puan Doktor. Dan saya telah tunjukkan betapa sihatnya saya.....dan alhamdulillah...saya tidak di tembak lagi......muehehehe >_<

Mana tahan niiii...kiri kanan di tembaknya....sengaaalll wooo.....

9 comments:

  1. alhamdulillah ...dah sihat

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..kita sama2 sakit yeaa.. moga cepat sembuh..(^_^)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah sembuh. Peh ni jaga diri baik2, kalau tidak kena tembak lagi dengan puan doktor, kehkeh!

    ReplyDelete
  4. waaa...dapat doktor pompuan terus baik..
    dasat...

    ReplyDelete
  5. Tak jemu-jemu melawat blog awk. Tahniah sekali lagi sebab awk tersenarai dlm 100 blogger hot segmen Blogwalking dan follower Diari Farisha Bulan Jun. Jom lihat jawatan awk --> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/senarai-100-blogger-hot-segmen-diari.html

    ReplyDelete
  6. hyehye , awakk awakk , buat apee tuee ? meyh datang blog ain makan ais krim meyh :D

    ReplyDelete