Mau tukar laaa.....

Pagi..... pegi kerja macam biasa...Sampai je tempat keje...Boss tengok muka aku pun senyuuuum jee...Ye la kan...aku datang awal ni jarang2 sebenonya :)

Tiba-tiba boss aku tanya....Dah sarapan ke...? Rasa len macam lak ngan soalan dia...Aku pun jawab le...Tak sarapan lagi boss...nape..? nak belanja ke....? 

Boss aku kata ...a'ah...ko nak makan apa..? Aku kata ruti canai pun jadi le...? Boss aku kata....cukop ke...? Aku kata...kalau kena tiga keping....cukop je >_<

Dalam hati tertanya tanya....boss aku kenapa? len macam je. Tak lama lepas tu.... baru aku dapat tau cerita......

Boss aku ni nak di pindahkan ke Singapura...Di sini ada sebulan je lagi tempoh untuk dia menyiapkan kerja2nya.

Selepas sebulan ...aku kan dapat boss baru le makna nya. Haduuuuiiii....cemana lak gaya pemerintahan nya.

Hohohohohoho......Sapa ada Dusil aku dh mula pening kepala. Huhuhuuu.....Buummmm....zzZZzzZzzzzzzz

30 Comments

  1. aku ada ubat jap 3 senapang jek..mau?? hihi..

    ReplyDelete
  2. Dusil? Aiseh dah lama akak tak dengar nama ubat tu, masih wujud lagi eh? Terkenang kisah dedulu nih!

    Semoga bos baru nanti baik2 saja, amin!

    ReplyDelete
  3. Ok ...nak kluar pi makan dulu....nnt malam skit baru jenguk2 blog kengkawan ek.... :)

    ReplyDelete
  4. hehee..kene adjust ngan boss baru le nampak gayanya...hehehe.gud luck!hiksss

    ReplyDelete
  5. Dusil apa?

    Alahh nnt masa first day bos baru masuk, jgn lupa bwk buah tgn. Berbaik sikit dgn dia haha

    ReplyDelete
  6. Masih adakah Dusil sekarang? Dua biji pil dibungkus cantik dalam kertas bewarna merah jambu... hehehe...

    ReplyDelete
  7. hihkssss....
    siapla dapat bos mcm singa.....hihiksss=)))

    pasni xde chance nak update blog kat ofis...

    pstt:: ayat bakar bakar ni...hehehehehhehep

    ReplyDelete
  8. makn jer panadol active5....tp klu boleh jgn la selalu mkn panadol tak baik tuk kesihatan pak su....

    ReplyDelete
  9. yela lama dh xjumpa ubat dusil tu.berkesan sy mkn.

    ReplyDelete
  10. Dusil ke? Dah lama tak dengar nama ubat tu. Leceh kan kalo nak tukar2 bos ni, terutama bos yg baik.

    ReplyDelete
  11. sy follow ok.nt follow kita ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak suka kalau dpt bos pompuan...huhu...memanjang moody...

      Delete
  12. huhu dusil.. lame tak dengar ubat tu.. ader lagi ker.. makan panadol udah le bro haha

    ReplyDelete
  13. hoho...dapat bos baru...kalau sporting layan la...kalau x nganga je la..haha

    ReplyDelete
  14. Semoga yg baru jika pun tak lebih baik dari yg ada sekarang, sekurang2 nya sebaik yg ada sekarang...amin..

    ReplyDelete
  15. ita ada bom..
    untuk hilang sakit kepala..
    nak tak?

    ReplyDelete
  16. boss tu ok tak? kalu jns yg ok msti rasa syg nk ditinggalkan... hehehe dusil? lama tul tak dgr psl dusil, dh tak penah nmpak mcm dh takde lg kn... dulu2 masa kecik kalu dmm ngeri tul kene telan dusil pait gile

    ReplyDelete
  17. belum bekerja dgn bos baru belum tahukan..INSYAALLAH dapat yang baik-baik..

    ReplyDelete
  18. Berjalan dan melawat blog awak. Nak jemput awak join segmen Farisha -> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-follower-diari.html

    ReplyDelete
  19. laa... saya tak pernah dengar pulak 'dusil'... pulun baca semua komen nak tau apa tu dusil.. hehe

    ReplyDelete
  20. Semoga cepat sembuh, dik Jagau. Pi klinik kalau tak baik lagi, jangan diperam penyakit tu.

    ReplyDelete
  21. Salam abgjagau..

    ermm, tak sihat lagi ke? Meh, kita doakan..

    Ya Allah, sembuhkan kawan blogger saya yg bernama..err..nama samarannya abgjagau.. semoga pasni beliau boleh berblog kembali dengan sihat dan kuat!

    hehehehe >_<

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at