Kena Suntik Wooo...

Salam buat semua.

Terima kasih pada yang sudi melawat aku blog aku semalam. Maaf  tak dapat nak BW mahupun komen2.  Masalah kesihatan berada pada tahap kelembapan. Ada jugak dok jengok2. Mata tgk keybord ni sambil fikir nk tulis apa..? nak tulis apa..?

Bukan nya apa....aku ni kalau time sakit ni....lain yang nak di buat kang lain yang jadi....ekekeke. Semalam gi klinik kena satu suntikan. Dia suntik tang mana...? Aku tak mau cerita.....muhehheee. Dapat MC 2 hari (^____^). Pagi ni kena datang lagi klinik. Kena buat pemeriksaan lagi. 

Jadi pagi2 buat satu entry dulu :) kang lepas gi klinik nnt kena makan ubat. Dan biasanya bila lepas makan ubat je....aku bole nampak dengan jelas khidmat ikhlas sepenuh masa akan tilam vono aku yang tak berapa tebal tu.

Di tambah lagi dengan kedinginan ekon kipas angin pada tahap 3. hah.....! kompom tak sedar diri dh aku (^___^). Selamat pagi semua ye....selamat berblogging (^__^) ada senang nnt saya singgah.

13 Comments

  1. Semoga kembali pulih sepenuhnya. :)

    ReplyDelete
  2. pak su sakit ker? sakit rindu la tu....semoga pak su cepat sembuh....^__^

    ReplyDelete
  3. Kena cocok kat vontot la tu. Kehkeh... Get well soon ye en jagau.

    ReplyDelete
  4. Kena suntik kat mana tu, tak kan tempat tu pulak? Itulah kan senang kalau ada isteri sakit2 ada juga org boleh picit2...

    ReplyDelete
  5. demam ke? msti panas sgt ni sampai kene suntik kt mon... hehehhe... takpe2 rehat banyak2 ye... jgn lupe mkn ubat

    ReplyDelete
  6. sakit ape?? moga cepat sembuh ye~ :)

    ReplyDelete
  7. huhu...
    Masha xpenah kene suntik...
    Masha menyuntik adalah...
    haha...kesiannyer dye

    ReplyDelete
  8. Sampai main suntik2..teruk sgt ya?

    *cpt baik ya..

    ReplyDelete
  9. Salam..sampai suntik2 ni..jaga kesihatan ya abgjagau.. :) takpa, kitaorg ramai2 doakan abgjagau cepat sihat.. :)

    ReplyDelete
  10. nak tanye jugak..dia cucuk tang mana...
    hahahha...


    moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  11. Konpem kena cucuk kat bont** tu, wakakak! Biasalah doktor suka cucuk tang situ, kot cepat sikit jalan ubatnya, heheheh. Semoga terus cepat sembuh yeh.

    ReplyDelete
  12. wahaha...sama la kita Jagau's
    demam,siap dpt mc 2 hari :(

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at