SIBUK BEBENOR




Slmt tghari......hari ni bz......bz.....bz. Tak mcm semalam....aku boleh jalan berlenggang. Tapi nak jugak tu meng up date barang sepatah dua kata......ekekkeee

Ni ada lapang sikit. Dari pagi td aku jangan kan nk BW.....nk kentot pun tak ada masa. Mesti boss aku kata "padan muka ngko...ameekkaww..!"

Esok nak pegi PWTC. Ada pesta buku laaa. Dan aku percaya....rata2 yang suka berblogging ni adalah org yang suka membaca.

Jom jumpa saya di sana. Cehh kemain lagi aku promote diri. Seb baek aku bukan artis...kalau tak, jenoh la aku nak sign otogerap korang...ekekeke.. :p

18 Comments

  1. wah..g pesta buku eh kenkonon rajin membaca lah ni,ntah 2 in 1 kot,smbl menyelam minum air.hahaha

    ReplyDelete
  2. Salam.jom pi pesta buku ramai2! hahaha, dah ada list ni, tngu nak rempuh je,yeayyy!

    ReplyDelete
  3. bestnyer... tp ujung minggu nih nk balik kg lah...kalu tak blh jln2 kt pesta buku tuh

    ReplyDelete
  4. Salam. abgjagau, ad cdgn bku pa yg hrus dibeli,time pesta buku ti?

    http://lianapm.blogspot.com/2012/04/buku-apa-yang-harus-dibelicadangan.html

    ReplyDelete
  5. alahaii..jauhnye nk ke pwtc tu haa.. nk kirim bole?? hihi

    ReplyDelete
  6. Dulu ofis lama saya kat The Mall. Bila ada event apa2 kat PWTC, ramai giler org. TIme ni parking kat putra tu penuh.

    ReplyDelete
  7. owh, pasti jem ke arah sana..hehehe..

    ReplyDelete
  8. lame tak g pesta buku... dah jauh susah nak pegi.. aik tukar layout lagi ke.. rajinnye hehe

    ReplyDelete
  9. sedang berpura² bz gak hahaha

    ReplyDelete
  10. hehehe..perasan lak nak jd artis ye..
    klu pesta buku tuh kek soromban..pasti ku terjah jgk..hihi

    ReplyDelete
  11. Sibuk sungguh Kj hingga "nak terkentut pun tak ada masa"!! Kalau saya di KL, pasti saya ke PWTC esok!

    ReplyDelete
  12. jom jom gi hehe...
    anak2 pun dah bertanya bila nak gi huhu...

    ReplyDelete
  13. hihihii bz smpai xsempat nak kentot ek..hihii

    ReplyDelete
  14. waaa...best tu...
    nak ikut....

    errr...macam ada bau sesuatu je...
    hehehhe..
    dasat tu nak kentut pun tak sempat..
    memang bz sangat2 lah tu...
    kihkihkih

    cantik header...

    ReplyDelete
  15. wah, bestnye pergi pesta buku..huhu~~

    ReplyDelete
  16. sronok nyer dpt berpesta kt sana...slamat ber-walk-walking kat pesta buku

    ReplyDelete
  17. haha..adui Kj..sibuk tul ya, sebab kentut pun kena tahan. lepaskan saja baru selesa. Senyum b4 nak lena..

    ReplyDelete
  18. Thn ni tak pegi..takde bajet dah.
    Slmt bersesak! ^__^

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at