KUALA LUMPUR INTERNATIONAL BOOK FAIR 2012




KUALA LUMPUR INTERNATIONAL BOOK FAIR 2012
27th April - 6th May 2012
Putra World Trade Center
Kuala Lumpur.

Mengambil sedikit masa pada sebelah pagi. Sedang berlangsung nya Pesta Buku....di PWTC,kuala lumpur. Yang tinggal berhampiran....jom datang beramai ramai. Aku tak beli apa pun td. Tengok2 duluuu. 

Ahad akan kemari lagi.....pagi td Aras 2 je sempat....tu pun x abes pusing lagi...kehkehkeh. Aras 3 dan Aras 4 blom terjah lagi. 

Korang kenal tak ain maisarah....? Aku kenal....dia je tak kenal aku....ekekekee. Letih la jari jemarinya dok sain buku yg di beli oleh peminat2 nya.

Kaki Novel.....tak kurang hebatnya juga. Bebaris nak mintak sain. Lampu kamera lip lap lip lap sana sini. Aku yang guna kamera henpon cap ayam ni.....dok diam2 dlm poket....low profile....ekekeee

Kumpulan Karangkraft.....nnt aku datang lagi. Ok sambung keje. Babaaaii......



11 Comments

  1. best nya dpt pegi book fair tu..dulu penah g skali je..

    ReplyDelete
  2. anak sedara je gi hari ni..
    kita jauh..
    huuhuh..
    teringin jugak nak gi...

    ReplyDelete
  3. Bila pulak nak buat buat pameran di sebelah Utara, saya nak gi tengok?

    ReplyDelete
  4. EEEE...geram sebenarnya org dok tulis sal pesta buku segala..terus aku rasa mo pitamm...sdhla aku ni gila nobel,gila majalah.. grrrrrr.gerammmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. gerai kaki novel penuh pengunjung taw....huhuhuuuu

      Delete
  5. tak pernah nye ade cannak gi buku fair. jauhhhhh.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at