PING!!! dan BBM


Nak kenal pokcik google...? kejap ar....kasi ar aku merepek kepek sat..... >_<

Suatu petang....di sebuah kedai mamak yang tak berapa glemar. Duduk2 lah dua seorang sahabat sambil makan ruti canai. Berlaku lah satu tragedi ngeri...


Aku: PING!!!
        PING!!!
        PING!!!
        PING!!!
        PING!!!
        PING!!!

Kudin: PING!!!
           PING!!!
           PING!!!
           PING!!!
           PING!!!
           PING!!!
           PING!!!
           PING!!!

Aku: PING!!!
Kudin: PING!!!
Aku: PING!!!

Kudin: Oiiiitt...!
Aku: nape...?
Kudin: apahal ni..?
aku: hal apa nya..?
Kudin: dari td asik ping jeee....
Aku: aku tak tau nk tulis apa.....aku ping je la...
Kudin: halaaa ...susah betul la org baru kenal BBM ni...
Aku: (^______^)


*sapa pakai blekberi...mesti tau :D

8 Comments

  1. Jadinya, sy xtau apa-apa.. Huhu -_-"

    ReplyDelete
  2. tau..tau..tau...!
    hahahahhaa...
    nur jaranglah guna ping ni..!

    tapi xpe..nanti nak gunalah...
    dannnnnnnnn.....
    jgn pelik nape nur ping byk2..hahahahaha

    #senyum sesorang nur baca entry ni...lawak..lawak..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at