Kena repair balik la.



Dah lama tak bukak browser Internet Explorer. 
Jadinya aku pun try la bukak blog aku ni kat situ.
Sekali tengok.......waaaaaaa! tunggang langgang ropernya.
Dusssh...! duuusshh...! tak bole harap..... kihkihkih.

Cer tengok gambo kat bawah tu...apa suda jadi.


hahahhahampeh...! padan muka aku.... :p
Aku pun tak tau...IE version berapa yang aku guna tu.
Jadi untuk tidak menghampakan pengguna2 IE.

Makanya dgn ini saya mengistiharkan
Under Construction sekali lagi ekekkekee.

jd sementara aku nak  merepair menda ni
sila2 lah baca tips berkenalan ngan pokcik google

(^______^)


14 Comments

  1. bahh..sila2 repair iya.. eyhh.. manggaradaw jagau tu apa mksudnya??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...kalau nak tau manggaradaw n jagau tu apa....bole baca kat sini...

      http://karukordjagaus.blogspot.com/2012/03/keywords-apa-malam-ni.html

      Delete
  2. Salam.. ingatkan tips jugak tadi,hehe. Selamat merepairkan blog yea abgjagau ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam....tips seterusnya...nnt malam lah ye... :)

      Delete
  3. Abgjagau,boleh lana tanya, macamana abgjagau pasang iklan tanpa bayaran tu? ke memg sbhagian dari template abgjgau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. template ni template simple yg siap sedia ada tu je.

      cara pasang iklan tu nnt kita buat N3 ye....kalau nk suh depa baya pun bole.

      yg tu saja je kasi free >_<

      Delete
  4. Ha sudah. Seb baek kami x pakai IE dah =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya IE ada Google ada Mozila ada Opera pun ada... >_<

      Delete
  5. Selamat "mengonstruct" semula dik :D

    ReplyDelete
  6. ada lg yg gn IE..xpe2..
    repair2 utk mrk~~
    XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe repair tuk mereka la.....saya guna google :D

      Delete
  7. jenuh lah repair...

    nak pijam tukul ke?

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at