Ini Bukan Ombak Rindu






Kicauan burung burung yang berterbangan 
bersama Deru Ombak yang mengalun kan suara percikannya.
Sehelai kertas nan putih berada bersama. 
Mari kemari ilham di cari mencipta kata. 
Bermula nya keindahan penulisan itu
  Bila Jejari Menari mula beraksi. 
Kemana kah arah dan Hala Tuju kita....
dalam pencarian antara realiti dan fantasi. 
Kehadiran angin yang bertiup lembut...
menjadikan mood jiwa jiwa ku baru saja bermula. 
Masing masing punya Hikayat Ceritera Terindah
Ada juga yang mengimpikan Puteri Kasih 
untuk di jadikan teman sepanjang hayat. 
Manakan sama Intan Berlian dengan kaca. 
Tapi keindahan itu kan dapat kita rasa 
Bila Cinta,Kasih & Sayang tersemat di jiwa.



41 Comments

  1. Ehem adik Jagau .. Susunan ayat yang indah .. :p

    ReplyDelete
  2. wah.. sungguh kreatif!!!!.. siap ada intanberlian lagi..hihii

    suker3 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kreatif sgt tu idak lee...sikit2 tu bole lee....hehhee

      Delete
  3. hadoi...puitis puisi tu...rasa mcm di hempas ombak..hihi

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana mengabadikan nama blog saya dlm nukilan sepuitis ini...

    ReplyDelete
  5. hoho tq bro selitkan glog gua kat sini..jasamu dikenang..haha

    ReplyDelete
  6. hehe..dya tak reti nk puitis cm ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun main tulis je tu....bukan reti sgt pun (^____^)

      Delete
  7. he he mood sudah mari....hu hu...friday fever....

    ReplyDelete
  8. Hehe..dalam lesu2 ni, terus tersenyum saya membaca...

    Teruja...like sgt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya gembira jika anda terus tersenyum ◕‿◕

      Delete
  9. terharu pula bila nama turut terselit di sini...terima kasih ^_^

    ReplyDelete
  10. tahniah dalam sajak..terindah entry .
    tetap dtg terjah membaca ya...

    ReplyDelete
  11. assalam..buat kunjungan balas ni..
    tq jenjalan sana ya..follow cni..

    ReplyDelete
  12. Wow... berjiwang-jiwang.......

    ReplyDelete
  13. Hehehe... kretippppp.... Next time promote blog Dari Bintang plak ye. Hehehe.

    ReplyDelete
  14. mana belog is? nak jugak... hohoho (^___^)

    ReplyDelete
  15. jeles ngn org2 seni nih.... tiap perkataan jd indah je

    ReplyDelete
    Replies
    1. err tp saya bukan orang seni....saya orang kampung je :)

      Delete
  16. salam..saya orang baru lagi dalam blog..indah setiap perkataan nye..suka saya membaca..:)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at