Sayangi Diri Mu


 Hari ini aku terlihat akan diri mu....
tapi aku tidak mahu mendekati mu...
...sekian lama aku merindui seraut wajah itu...
...tapi hari ini aku dapat melihat nya.

aku hanya melihat gerak geri nye dari jauh
aku sedih melihat keadaan nye..
badan nye kurus...pakaian tidak ter urus
sukar untuk ku gambar kan...

sedihnya...hingga aku menitiskan air mata
ketika kita bersama dulu...kau tak begitu
aku seolah-olah rasa bersalah
kerana membiarkan kau menanggung
kepedihan itu...

apalah daya ku...segalanya telah berlalu
kalau dulu...sudah pasti akan ku jaga
diri mu dengan sebaik baik nya
yang berlalu biar lah pergi

aku tidak mahu kerana perpisahan itu
kau tidak mempedulikan diri mu lagi.
sayangi lah diri mu...kerana aku,
masih lagi menyayangi diri mu

Post a Comment

Previous Post Next Post

 Visit My Album at