Motocross D Bendang





salam sejahtera pada semua...hmmm...! Lama juga aku x up date bahan baru kat sinisibuk ngan pesbuk la katakn....wakakkaa.Ok lah ni ada sket la nk kongsi sama2...Bulan lepas ada karnival motocrossdi bendang.   Jarang2 buat nie...tp sambutan mmg hangat cuaca je agak2 mendung gitew. Acara diawalan di mulakan dengan Group ATV. Nama group aku x sempat tanya, ada list nyer ari tu...mana pegi ntah...nnt2 le carik...jumpa kang aku kasi up date




Motocross D' Bendang...12~13 march 2011...


 Mmg bes...penyertaan pun ramai,kerana jarang2 meraka ni masuk bertanding kat bendang...biasa kat dalam kawasan ladang atau pun tanah2 kebun yang telah di ubah suai. Acara berlansung selama dua hari. 
 Risau juga masa tu kalau2 hujan...maklum saja lah, kalau ujan lebat sket abeh la...bendang penuh air....cemana nk berlumba...huhuuu Tp alhamdulillah....segala2 nya berjalan lancar.. cuaca nyaman...panas pun sekejap2 jew... selebihnye cam mendung je....agak selesa jugak le. 
 Kalau panas sgt pun x lalu den nk bejemur kat sana huhuhuuu.....psl aku masa tu shoot video. Hmmmm....tp masih dalam proses...but dun wurry...siap nnt aku up load la....ngeh3...Wokeeeyy....! nnt ada masa aku sambung lg.sambil2 je ni....ekekke

Motocross D Bendang Picture Album Part 1
Motocross D Bendang Picture Album Part 2
Motocross D' Bendang (Open Cross)
Motocross D' Bendang (ATV Pic)
Motocross D' Bendang (Cub Cross Pic)
Video Clip Motocross D' Bendang


1 Comments

  1. ehhhh, kire hujan rahmat la. petande tak bagi berlumbe la tu. :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at