Bridal Collection Shoot With 30 Top Model

|

Talent #1
Event: Eryzal Edry
Model: Syahira Mahmood
MUA: Amin Noor
Busana: D'Budget Perkahwinan


Read more ...

Kuala Lumpur Bike Week 2014 #1

|

December 19 - December 20
Lanai Matic,Jalan Ampang,Kuala Lumpur, Malaysia
Video By Karukord Jagau's~Camera Handheld


Read more ...

Sunset Di Bandar Klang

|

Tarikh: 02-12-2014
Masa: 06:59 petang

Balik dari kerja nmpk suasana menarik di situ.
Shoot guna henpon saja.  Editing untuk background muzik-Ella-Rama-rama




Read more ...

Bila Hati Mula Berbicara

|

Bila kita suka...kita akan kata apa?
Mungkinkah kita akan kata suka...?
Mungkin juga kita cuma berikn ekspresi wajah yg kita suka.
Ada juga yang suka tapi dia tak tunjuk yang dia suka.
Ada juga yang suka tapi memang tak tau bagaimana nak bagitau yang dia suka.
Ada juga yang suka tapi selalu tunjuk macam alaaa....menyampahnya.
Ada juga yang cepat dan terus kata suka...tapi kadang2 sukanya tak lama.
Walau siapa pun kita...jangan semua benda kita buat ikut suka-suka hati kita ja.
Sebab tak semua benda yang kita suka...orang lain akan suka juga.
Tapi kalau kita jatuh cinta...itu tanda kita memang suka kat dia. Yang perlu kita tau...dia suka ke kat kita...?
Kalau dia tak suka macam mana? Haaa diam2 duduk...biar hati berbicara.
Pehtu ambik cermin..pelan2 cakap...
"Padan muka"
imej google

Read more ...

Selamat Pengantin Baru Iqa Halim

|

Selamat Pengantin Baru buat penyampai berita ‪#‎nightline‬ ‪#‎TV3‬ Iqa Halim 
Danial Khoriri semoga berbahagia hingga hujung nyawa....amiiinn
14 December 2014



Read more ...

Manipulasi

|

Percubaan manipulasi...
Hurmm sayangnya gambar asal entah kemana.
Yang ni pun nasib aku ada up dlm Facebook.
Kalau tidak tak ada la koleksi manipulasi aku..
Hasil seni pada March 2014
Read more ...

Silhouette 06 April 2014

|

Silhouette 06 April 2014 di Jeti Bagan Datoh,Perak.
Bersama dua orang kawan aku. Ni kira peringkat mencuba cuba.

 



Ini la member aku yang ada masa tu.... tp ni bukan gambo silhouette ye.
Ni sesaja merapu... ghost effect katanya.

Read more ...

Labah-labah,Belalang dan Nyamuk

|

Labah-labah,Belalang dan Nyamuk
Shoot pada 30 April 2014

Masih menggunakan Macro Extension.
Pencarian labah-labah di sebelah malam.
Ada juga nyamuk sekor. Rabun kot dia. Dok senyap ja
Belalang pun ada sekor ja.






Read more ...

Labah Labah

|

Labah-labah
Shoot pada 19 April 2014 

Labah-labah ni kat pintu rumah je.
Hanya menggunakan Macro Extension.
Tapi susah juga nak shoot dia ni.
Tak reti duduk diam hehehee.
Sekali kena lampu speedlight...
haa bepinoor bigi mata. Comel kan.






Read more ...

Masjid Shah Alam

|

Masjid Shah Alam.
Ni percubaan pertama bermain dengan warna.
Shoot dalam bulan April 2014

Read more ...

Sen Sen Di Mana La

|

Mata tak mau tido... haish,
Bukak youtube terjumpa pulok lagu ni.
Sepatah haram aku tak faham...tp syiok gak dengar.
Dengar punya dengar ada la sebaris ayat yang aku bole sebut.
Sen sen di mana la...? hahahaa sen sen aku ada... tapi idok la banyak..tapi hadooo

泣いてもいいんだよ/ももいろクローバ


Read more ...