Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

24 December 2014

Bridal Collection Shoot With 30 Top Model

Talent #1
Event: Eryzal Edry
Model: Syahira Mahmood
MUA: Amin Noor
Busana: D'Budget Perkahwinan


23 December 2014

Kuala Lumpur Bike Week 2014 #1

 
December 19 - December 20
Lanai Matic,Jalan Ampang,Kuala Lumpur, Malaysia
Video By Karukord Jagau's~Camera Handheld


20 December 2014

Sunset Di Bandar Klang

 
Tarikh: 02-12-2014
Masa: 06:59 petang

Balik dari kerja nmpk suasana menarik di situ.
Shoot guna henpon saja.  Editing untuk background muzik-Ella-Rama-rama




16 December 2014

Bila Hati Mula Berbicara

Bila kita suka...kita akan kata apa?
Mungkinkah kita akan kata suka...?
Mungkin juga kita cuma berikn ekspresi wajah yg kita suka.
Ada juga yang suka tapi dia tak tunjuk yang dia suka.
Ada juga yang suka tapi memang tak tau bagaimana nak bagitau yang dia suka.
Ada juga yang suka tapi selalu tunjuk macam alaaa....menyampahnya.
Ada juga yang cepat dan terus kata suka...tapi kadang2 sukanya tak lama.
Walau siapa pun kita...jangan semua benda kita buat ikut suka-suka hati kita ja.
Sebab tak semua benda yang kita suka...orang lain akan suka juga.
Tapi kalau kita jatuh cinta...itu tanda kita memang suka kat dia. Yang perlu kita tau...dia suka ke kat kita...?
Kalau dia tak suka macam mana? Haaa diam2 duduk...biar hati berbicara.
Pehtu ambik cermin..pelan2 cakap...
"Padan muka"
imej google

14 December 2014

Selamat Pengantin Baru Iqa Halim

 
Selamat Pengantin Baru buat penyampai berita ‪#‎nightline‬ ‪#‎TV3‬ Iqa Halim 
Danial Khoriri semoga berbahagia hingga hujung nyawa....amiiinn
14 December 2014



Manipulasi

Percubaan manipulasi...
Hurmm sayangnya gambar asal entah kemana.
Yang ni pun nasib aku ada up dlm Facebook.
Kalau tidak tak ada la koleksi manipulasi aku..
Hasil seni pada March 2014

Silhouette 06 April 2014

 
Silhouette 06 April 2014 di Jeti Bagan Datoh,Perak.
Bersama dua orang kawan aku. Ni kira peringkat mencuba cuba.

 



Ini la member aku yang ada masa tu.... tp ni bukan gambo silhouette ye.
Ni sesaja merapu... ghost effect katanya.

Labah-labah,Belalang dan Nyamuk

 
Labah-labah,Belalang dan Nyamuk
Shoot pada 30 April 2014

Masih menggunakan Macro Extension.
Pencarian labah-labah di sebelah malam.
Ada juga nyamuk sekor. Rabun kot dia. Dok senyap ja
Belalang pun ada sekor ja.






Labah Labah

 
Labah-labah
Shoot pada 19 April 2014 

Labah-labah ni kat pintu rumah je.
Hanya menggunakan Macro Extension.
Tapi susah juga nak shoot dia ni.
Tak reti duduk diam hehehee.
Sekali kena lampu speedlight...
haa bepinoor bigi mata. Comel kan.






Masjid Shah Alam

 
Masjid Shah Alam.
Ni percubaan pertama bermain dengan warna.
Shoot dalam bulan April 2014

13 December 2014

Sen Sen Di Mana La

 
Mata tak mau tido... haish,
Bukak youtube terjumpa pulok lagu ni.
Sepatah haram aku tak faham...tp syiok gak dengar.
Dengar punya dengar ada la sebaris ayat yang aku bole sebut.
Sen sen di mana la...? hahahaa sen sen aku ada... tapi idok la banyak..tapi hadooo

泣いてもいいんだよ/ももいろクローバ


Interested for our works and services?
Get more of our update !