Selamat Hari Lahir Cikgu Adhadi

Salam satu malaysia.
salam juga buat semua... tidak kira di mana berada,di malaysia mahupun di luar negara.

Agak lama juga aku tak berblogging. Blogwalking mmg tak daya dah. Mungkin kerana
terlalu fokus pada bidang seni photo. Yups... mmg fokus sesangat... hecelemeekk...!

Ok cukup takat tu dulu pembuka kata. Tak perlu nak membebel panjang2.  Muntah ijo korang baca karang.

Selamat Hari Lahir Cikgu Adhadi.... yang ke...? eheem...ehemm
Siapa beliau...? ya beliau lah guru aku yang banyak belanja aku makan mengajar aku dalam bidang photo. Dan pada 20hb November.. adalah hari lahir beliau.


Inilah orangnya...insan yang banyak membantu aku mempelajari bidang seni photo. Tapi gambar ni di shoot oleh Kak Wita. Smart gambar ni. Sorry kak wita... ambik dulu,mintak izin kemudian...hehehee

Kepada yang berminat untuk mempelajari seni fotografi,boleh menghubungi dan melayari laman beliau di http://adhadi.com/ untuk dapatkan maklumat lanjut serta jadual kursus yang diadakan. Serius beb..sangat berbaloi.

Ok next time aku akan kongsikan serba sedikit kisah di sepanjang perjalanan aku naik moto LC ke kuala lumpur. Ahahaa bukan2.... bukan naik moto,kisah perjalanan aku dalam dalam bidang seni foto. Jangan la cepat melatah... saja nak kasi panjang sikit ayat....kuikuikui.

Akhir kata selamat maju jaya buat semua saudara2ku... dan sekali lagi Selamat Hari Lahir Cikgu Adhadi,selamat maju jaya dan tenang dalam menghadapi segalan rintangan.

*saya tak suka cheese cake...tp kalau org belanja makan... saya makan byk2 dan ucap terima kasih daun keladi,kalau boleh belanja la lagi ^_^

Post a Comment

Previous Post Next Post

 Visit My Album at