Aku punya cerita dua hengget

Menjalani kehidupan seharian yang indah bersama peneman setia ku,sebuah motosikal Modenas. Adakalanya bisa mengalunkan nada kriuuk.. kriuuk.. pada rantainya,owh sungguh syahdu. Tapi nyanyian itu sudah tidak kedengaran lagi. Kerna sudah di tukar dengan rantai yang baru. Atau dalam kata2 yang lebih senang nak di sebut....aku dah tukar rantai baru kehkehkeh.



Bukan ada cerita menarik apa pun. Saja gatal tangan nak menaip. Kira tengah dok bagi melatih jari jemari ku untuk melancarkan lagi patukan ayam pada keybord seken hen aku nih. Kelajuan dan speed sekarang sudah ada peningkatan dalam 10% la pada jangkaan aku kihkihkih.

Kudin: ko citer apa nih?
Aku: citer pasal menaip.
Kudin: dah2...dari ko dok merapu melelong ntah hapa2,
baik kita pekena mee sup kedai depan surau tu.
Aku: aku ada 2 hengget ja ni...
Kudin: ko tiap2 hari pun 2hengget ja yang ada.
Aku: ngeeee ^__^ (sambil menunjukkan wajah meraih simpati)
Kudin: aku bayar laaaa..
Aku: yang ni aku sukaaa :D

7 Comments

  1. Amboi, pandainya buat muka kesian ye.haha

    ReplyDelete
  2. Amboi, pandainya buat muka kesian ye.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee....sampai dua kali kumen ayat sama cik solehah...mesti pakai henpon ni ^_^

      Delete
  3. wahhh... terer ko menaip skng.. smpai keluar bunyik patukan ayam... hakhak.. baik betul kudin tu belanje ko mee sup... sedap tuh...

    ReplyDelete
  4. hamboi tektik yang berkesan..leh pinjam tak bro? heeee...

    ReplyDelete
  5. Dua hengget...xpexpe....modenas kriss...sama lah kita..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at