Happy Besday Deqla

Happy Besday Deqla....yang ke...ehem3. 

Mula-mula aku kenal blog beliau...beginilah ropeer Header Blog beliau. Tgk pada gambarnya tu aku ingtkan tuan punya blog ni mesti baru kawen... ^_^

Happy Birthday Deqla. Moga murah rezki dan berbahagia selalu bersama incek somi teeeerchenta dan ahli keluarga dan rakan2 serta kucenk tersayang. (mintak sekoq bulih?)

Sorry deqla....lambat memberikan ucapan beseday ko nih. PC aku ada sikit masalah. Tp suda OK. Almaklumlah...pc lama,kekadang sensitif sket....kohkohkoh (pandai tak aku ngajok batok kering ko tu?)

 Masih igt lagi tak gambo nih.
Ni la gambo yang ko guna dolu2 masa nk mengomen kat blog aku kan...
hekhekhek....cumel taw gambo nih. Teringat aku kat cerita menteri pasolla kat umah kecik yang condong tuh......kehkehkeh

Eh sapa2 yang belum join Mrs.Erry 1st Giveaway anjuran Deqla nih. Cepat2...Tarikh tutop 19 march 2013. Masih ada masa nih. Klik banner ye kalau nak joint. Maceeehh...



Happy birthday Deqla


17 Comments

  1. hehhe...suweeet nye muka tu...
    takleh tengok lama2 nnti kencing manis
    hp belated bday ye deqla

    ReplyDelete
  2. khas specil wish tu deqla..selamat hari lahir, ke berapa agaknya ya..

    ReplyDelete
  3. hahaha lawak la jagau ni. ni kalau akak deqla baca ni mesti beratus2 kali tahap geram dengan ayat atas ni jagau

    ReplyDelete
  4. huhuhu.. siap mintak kucing tu.

    ReplyDelete
  5. Patut dia yg bg kucing kat deqla...
    ini dia minta kucing..
    hahaha

    ReplyDelete
  6. happy birthday kpd beliau...

    btw...lupa nak inform...aku ada tag tuan blog ni utk satu segmen gempak...baek punya...
    http://www.timizero.my/2013/03/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-anak.html

    ReplyDelete
  7. kih kih...memang comil tau pic tu...eh nak jugak la batuk macam deqla..kohkohkoh..

    ape pon happy besday deqla...

    ReplyDelete
  8. HB deqla,..lambat laa wish,..jagau...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Lahir buat blogger Deqla. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  10. alamakk... gambo aku free hair... huhuhu...apapun mekaceh la yer jagau... ingatkan dah x ingattt... hihi..

    psstt... menteri pasola dia punye kerut tu lain mcm.. huduh bebenor.. yg aku punye ni omey kan kan? hahhaa.. ;p

    ReplyDelete
  11. datang lagi ke sini..biasa amalan saya menyapa teman yang pernah drop komen ke blog pesona...

    ReplyDelete
  12. hahaha
    menteri pasola daaa..
    apa pun..hepi belated besday ye Deqla..
    mintak hadiah besooo2 ngan Jagau :)

    ReplyDelete
  13. happy birthday deqla! may Allah bless you!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at