Segmen Ayu : Saya Blogger Dari .......



Jom joint segmen dari si manis Ayu (^___^)
macam mana nak joint...klik aja banner tu...



Segmen Ayu : Saya Blogger Dari .......Klang Selangor (^__^). Lagi nak cerita apa ye....eerr...aku cerita pasal kucin aku bole tak....? Tapi ni bukan cerita misteri ye....ini cerita nak meluahkan sedikit kekecewaan di hati...

Begini cerita nya....saya ada se ekor kucing yang tak berapa chomey pun. Kucin kampong la katakan. Sudah la x berapa comey....kuat tido pulak tu. Yang dia tau cuma makan sampai kenyang....sudaa kenyang dia sambung titon balik.....huhuuuuuu

Tak kesah la kalau dia kuat titon pun...sbb saya mmg suka kucin. Tapi kan....saya ada satu masaelah.....masaelah ini cukop besaaarrr. Kucin saya suka berak sesuka hati beliau. Kalau berak di luar rumah x pe la lagi....ni dia berak kat DALAM RUMAH...hohohoooo.

Pernah satu masa tu di luar pengetahuan saya dia berak atas katil...waaaaa tau2 ada bau jee.....huhuhuuu. Penat wooo mau cuci itu tilam. Nasib baik tilam tu tebalnya cuma 3inci je....kalau di buatnya tebal 2jengkal.....apa macam....huhuhuuuu.

Ok tu je.....huh lega dapat meluahkan sedikit rasa kecewa aku dengan sikap tak senonoh kucin aku tu...huh. Owh...! sebelom terlupa....aku tag sorang ni....ni dia azumylini (^___^)





34 Comments

  1. kikiki.. boleh pulak citer pasal kucing. :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...tite pun ada tucin tau...neyyyy....


    hahahaah.apa kes ni cite tucin2 ni,.hahaha.

    ReplyDelete
  3. Akak penakut kucen tapi kucen suka nau mai dekat2 akak, masalah betoi.

    Nasib baik tilam tebai 3 inci naa :D

    ReplyDelete
  4. hehe..sempat membebel pasal kucing...slmt bersegmen hencek manggaradau

    ReplyDelete
  5. haha...ni dah mcm segmen haiwan peliharaan saya nakal dan bla bla bla....hehe

    anyway gud luck :)

    ReplyDelete
  6. Ha ha tu la nasib.....orang Klang yek...
    Nak Mintak tolong undi M leh tak. Cara2 ada kat entry melekat my blog...

    ReplyDelete
  7. hihi siap bercerita sal kucing lg..hehe..oo klang erk..1 negeri lah kita ni ya..;-)..tq join segmen ayu,t ayu list kan utk bw ya ;-)

    ReplyDelete
  8. mula2 baca pasal join segmen..
    ntah apa plok kes nyer segmen yang kau join dengan kucing kau yang berak atas katil..
    tak faham...tak faham..

    (tengah duk mikir lagi ni..)
    kihkihkih

    ReplyDelete
  9. Misteri tahi kucing: mengapa tahi kucing busuk? Tahi kucing busuk sbb kucing bedal semua jenis haiwan bernyawa - ikan, tikus, burung, ular. Tapi busuk2 tahi kucing, busuk lagi tahi manusia. Ia krn manusia bedal bukan saja binatang bernyawa - lembu, kambing, unta, biri2, tapi juga benda2 lain pun dia sumbat masuk perut: sayur, ubat, makjun, milo, ABC, sate dan entah apa2 lagi.

    Antara tahi haiwan yg tak mengeluarkan bau bingit ialah tahi kambing krn kambing cuma mkn daun. Agaknya manusia vegetarian tahinya tak busuk??

    Maaf tiba2 komen tentang perkara2 yg boleh membuat selera mkn sikit terbantut...

    ReplyDelete
  10. perhh berak ats katil mmg jenuh la..apesal nakal sgt kucing tu?cubit je kaki dia

    ReplyDelete
  11. Ni mcm karangan..kisah kucing saya. ^___^

    oh..klang. penah stay sana 2 thn. jiran keliling satu pun takde Muslim..terus pindah Bangi smpai skrg.

    ReplyDelete
  12. KJ.kunjungan malam ini, kucing ni macam tulah, sabar ja lah kan..

    ReplyDelete
  13. kucenk ko tu mesti ikut prangai ko kan..(^_______^)

    ReplyDelete
  14. weyh.. apa kene mengene tucen tu ngan segmen ayu ni bahh?? larik tajuk sudah... hahaha

    ReplyDelete
  15. tq pak su...sudi gak tag sue. mujur due date lmbt lg....nnt sue buatkan entry pasal ni

    ReplyDelete
  16. eee...sukahati dia saja dok cerita pasal kucing melepas lak...nasib masa bc n3 ni tak makan...huhuhuhu

    klang kat mana?..ntah-ntah kita berjiran tak?..saya dok kg jawa,klang...tapi saya bkn org jawa..hihi

    ReplyDelete
  17. Hahaha... Kelakar plak luahan hati jagau pasal kucin. Saya pun suka kucim. COmel nak mampuss...

    ReplyDelete
  18. wah siap cita psl kucing lagi tu hihihi...selamat bersegmen yer :)

    ReplyDelete
  19. haha..ada kaitan ke kucing dgn segmen ayu?lalala~ mcm garfield

    ReplyDelete
  20. http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html
    snggah n follow dr selangor :)

    ReplyDelete
  21. Penyabarnya awak dgn kucin. Dah berak pula.huwaaa.sy x thn lnsg dgn najis kucin.mmg pening.tp tuannya ni msti penyabar.;)

    ReplyDelete
  22. Salam.. dah follow sini
    jemput ke blog kita plak =)
    http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html

    ReplyDelete
  23. mcm lari tajuk je.. hehe apa2 pun sma la kita klang.. dkt da tu.. huhu slm prknalan ya :)

    ReplyDelete
  24. Salam perkenalan~~^_^
    kte dri segmen yg sme..
    dri sarawak..:)
    bw n flow here :)ada ksemptan jenguklh kt cnie..
    http://deary-ainn.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html

    ReplyDelete
  25. salam kenal :)
    datang singgah sini..

    ReplyDelete
  26. salam kenal... :)

    Dari segmen yang sama :

    http://cahayacita2.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  27. Salam kenal.. :)
    Singgah cini jap dari segment yang sama. Haha Klako cite kucin...

    http://shamcanggey.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html

    ReplyDelete
  28. sheda pon join jugak. blogger perak. selamat berkenalan :)

    http://shedameor.blogspot.com/2012/07/saya-blogger-dari.html#links

    ReplyDelete
  29. salam kenal:))

    http://sukatykupown.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html

    ReplyDelete
  30. selamat bersegmen bebudah gsf

    salam ramadhan dr nurul blogger melaka.

    dr segmen yang sama
    http://hezrina83.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  31. lamaaaa xjoin segmen (^___^) selamat bersegmen (^__^)

    ReplyDelete
  32. dari segmen yang same :)

    done follow

    http://sukesukicikkeyrah.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  33. salam....dtg atas segmen yg sama..:) Salam ramadhan..

    http://sna-aai.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html?zx=4cfc8f65d5981655

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at