Tipu Ke Acah Mak Labu

Tipu ke Acah Mak Labu...? Ok ni cerita malam tadi. Tapi sebelom tu aku nak pesan dulu.....entry ni panjang. Pastikan cukop masa tuk membacanya.

Tapi untuk kat Home ni  tak nak la letak semua kan. Nanti panjang sgt korang nak cari kotak komen kat bwh tu.

Jadi cerita aku ni aku kasi jump break. Maknanya.....kalau rasa2 tak berani nak baca...korang jangan tekan Read More tu....hecellemeeek....! siap pesan tuuuuu.....


Ok cerita nya bermula begini.  Malam tadi........


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....aku nak taip satu cerita. Baru nak start...member pulok datang. Jadi kami pun....pot...pet...pot...pet...pot...pet. Ada la kot dalam dua jam. Dah sudah...member aku pun balik. 

Member balik...aku pun masuk bilik. Mau sambung aku punya cerita. Dudok depan pc....aku tenuuuuuuuung je pc aku ni.

Aku tenung....sebab aku suda lupa....apa cerita yang aku nak tulis tadi. Sudahnya....beginilah jadinya entry aku di pagi selasa yang indah ini.....Hahahhahaha :D

*ada sapa2 tekan Read More....anda memang hebat...hehehee

24 Comments

  1. hahahaa... x tekan pun read more tu...acah mak enon la ko ni karukord!!! tipah tak tertipu punnnn.....

    ReplyDelete
  2. ooooooooo pagi2 dah kenekan org ek haha.. sebaek tak tekan read more itu.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. lorrr...acah mak labu..tertipu den..ingtkan panjang sgt la citer nyer..adessshhhh

    ReplyDelete
  4. Inilah cerita paling suspens yg saya dengar sepanjang minggu ini, hebat..hebat..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. tak terkena pun.... haha.. dah tau dah, kalau entri karukord jagaus.. faham sangat dah haha

    ReplyDelete
  6. sokong dieyna...

    hehe, mmg acah sangat=PPPP

    ReplyDelete
  7. hahahaha saya x tekan read more...boleh macam tuh...ayat kantoi...hehehehe

    ReplyDelete
  8. tertipu jgk akhirnya..terbaik pak su....

    ReplyDelete
  9. dah agk mesti ada samting pnya ko pnya en3 nee.. muahahaha(^_^)

    ReplyDelete
  10. tak tekan pun..ahaa
    dah terbau trick.

    ReplyDelete
  11. bukan tipah yang tertipu...tapi nur yang tertipu..!

    Aliiiii tolong....!

    hahahahaha..!

    tapi xtekan rade more pun, cerita sudah keluar habis..hihihihih...

    ReplyDelete
  12. hahahaha..nasib baik belum tekan..kekeke.

    ReplyDelete
  13. Alahai Hampeh tul awal2 dah terkena...

    ReplyDelete
  14. hehehe dah agak dh mcm ada yg x kena jer rupenyer...muahahaha

    ReplyDelete
  15. sy dah tertipu;) hihih. tp, x kisah pun sbb sy mmg biasa baca entri org smpi habis;)

    ReplyDelete
  16. hahaha...ko ni mmg kan Jagau's..asyik kenakan org je kan..hahaha tp ai dh tau dh taktik kotor nih...** wahh ayat x tahan taktik kotor tu.muahahaha

    psstt..welcome to the club GSF..ececece

    ReplyDelete
  17. Wah ! GSF naik atas dalam blog ni. Dah join ke?..agak tertinggal lah pula ni ya..maaf lah ya, selalu tak ada masa akhir2 ni.

    ReplyDelete
  18. Selamat belum tekan...teringin jugak nak tekan...tapi dah terbau trick hihihi

    ReplyDelete
  19. akak pun taw dah,.. akak jalan selamat sebelum tekan akak baca komen org lain dulu, ok le tipah tak tertipu...

    ReplyDelete
  20. tipah tak tertipu pun. sbb klik2 terus keluar entry satu page ni. hahaha..

    lain kali buat lg ye. :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at