Sayang Seribu Kali Sayang

Siap2 pakai smart2....mau pegi kenduri dgn penuh semangat. Mau isi perut sampai sendat. Muka ceria hati pun gembira. Hari ini ada makan percuma.

Tapi sayang seribu kali sayang. Kenapa ku lihat macam tak ada orang yang datang. Yang ada cuma dua tiga orang. Mereka saling pandang memandang.

Aku pun tanya "kenapa tak ada orang...? Apa semua orang sudah pulang?" Sekali anak tuan rumah cakap........"Kendurinya besok la baaaang"

Waaaaaaaa......abes aku. Sudahnya g kedai mamak je lah (^______^).
Kudin: len kali tengok tarikh kad jemputan tu betul2.

Published bersama nasi beriani.

15 Comments

  1. Saya pernah dua kali jadi macam ni. Kes pertama kenduri kawinnya minggu depan saya datang minggu ini, tapi tak apalah juga sebab minggu depan saya datang lagi. Kes kedua pula kendurinya semalam (hari Sabtu), tapi saya tak sedar pergi kenduri hari Ahad...malangnya...

    ReplyDelete
  2. waaaaa....malu tak??

    hehe....
    len kali check btol2..

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA. Xpernah terjadi dlm hidup.. *setakat ini*

    ReplyDelete
  4. Akak pun pernah gak kena macam ni, kahkahkah! Sabaq jalah.

    ReplyDelete
  5. biasa je tersilap hari tu.he he

    ReplyDelete
  6. yg di pakai smart2 tu mesti baju baru eh, tu yg tak sabor nk gi kenduri tu :D

    ReplyDelete
  7. hehehe...koya mung ni Jagau...(opss!speking Ganu pulak, ekeke). Sure Jagau lebih ingat Nasi Minyak tu lebih drpd tarikh tu kan?ekekeke

    ReplyDelete
  8. kahkahkah jagau2..
    ai pun pnah la jd mcm ni,siap pakai cntik,mekap2 bagai last2 kendurinya kemarin lah
    hahahaha
    x leh lupa smp skang =p

    ReplyDelete
  9. nasib baik dya tak pernah kena.harap2 jgn lh kena mcm tu..hihi

    ReplyDelete
  10. hahahahaha..tu la ko asik tgk blogg jekk..(^_^)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at