Main Main Ye.

Pada malam itu...aku tinggal sendirian...
Ku capai gitar kapok ku yang x berapa mahal itu...
Perlahan petikan gitarku...
Ku hayati alunan bunyian ini....

Aku mula bernyanyi....lagu nyanyian Zee Avi....
Begitu merdu sekali....x siapa tahu kebolehan ku ini..
Dapat aku rasa...ribuan tangan bertepuk gembira..
Senyuman manis ku lemparkan...
Istimewa buat peminat ku di luar sana...

Sedang asyik aku bernyanyi....tiba-tiba...
Pintu rumah ku di ketuk......tok...tok...tok..
Sapa pulak datang malam2 ni...
Sungguh mengganggu lamunan ku...

Pantas aku bangun dan membuka pintu...
Ku lihat sekujur tubuh yang kaku...
Ya.....wajahnya amat ku kenali...tak lain dan x bukan..
SI KUDIN....aku pun tutup pintu balik...

KUDIN: hahaahaa apa pasal tutop balik....
AKU: ngade2......selalu tak pernah pun ketuk pintu....
KUDIN: hahaa saja jee....nk ko bukak kn pintu tuk aku.....hehehee
AKU: ceeettt.....!


Published via Android 1300cc

14 Comments

Previous Post Next Post

 Visit My Album at