Seronoknya ......!




Petang jumaat tadi balik2 kerja dok jengok2 peti surat,mana lah tau kot ada kekasih lama hantar surat ke.....ekekkeke. Tapi tak de pun hehehe....tapi kan...jeng...jeng...jeeeeennng......suspen niiiii. Tengok2 ada satu surat,konsep sampul tu kaler hampir2 sama dh cam kaler kat blog nih. 



Huh sapa kasi nih ? Penuh debaran wwooo....tambah2 lagi nengok stem nya tu....New Zealand ngkooo...huhuhuuu


Huahuahuaaa...baru ingat la. Siapa dia...? hahaha x byk cerita aku bukak la.....nah ada 3 keping gambar....cantek gambar2nya.


Gambar yang pertama...terang dan jelas gitu....cun2 simbolik nie.


Gambar yang ke dua...menarik...! mesti pakai kamera baik punya nih.


Gambar yang ketiga....gambo bunga....gamba nya cantek,terang sharp lg....yang aku post kat dalam blog ni aku tembak pakai kamera henpon je.....hehheee



Dan sedikit kata2 ucapan.... Terima kasih banyak2 saya ucapkan kepada POSCODE 7647. Pemberian anda sangat2 saya hargai. Ini adalah sebahagian dari projek Mini mail box  POSCODE 7647. Saya suka sangat2.....macam mana saya suka....mcm ni la kalau saya suka.

Huahuahuahuaaa.....yaaayyyy....! watak si comel ni saya pinjam kat Teratak Si Fakir Ilmu.....harap2 dia x marah huhuhuuu

30 Comments

  1. hehehehee.....cite biasa2 jer tp suspen.... n one more thing...bground cntik...oyeen... watak katun goyang2 tu pun cute... huhuhuhuuu...sya suka..sya suka...sya suka..

    ReplyDelete
  2. Waaaa... Projek mail box Mieza berjaya.

    Eh Jagau ... Kak suka tengok awk suka tapiiiiiii... Nak Tanya ni,, awk ni lelaki ke pompuan? Ha ha minggaaaaaatttttt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ni lelaki la kak ya......ngeeee :p

      Delete
    2. Hihihi...kak Deru Ombak tanya jantina sebab mungkin dia nak jodohkan anak dia dgn Jagau kot....

      Delete
    3. hahaha agak2 ada ke...? ekekkeke :D

      Delete
  3. heheheheheee.....soalan cupu emas tu dijawab dlu......

    ReplyDelete
  4. seronoknyer dpt kiriman pos dr kwn jauh... nun dr NZ tuh...
    cantik2 gambar yg dikirim...

    alahai nsb tak lompat2 yek bile suke hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk jugak lompat2....tp cam segan la pulok....huhuhuuu

      Delete
  5. Karukord Jagau itu apa maksudnya? Manggaradaw plak apa? Menariknya blog postcode 7647 tu. Semua citer pasal peti surat je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnt saya cerita ya....apa itu Karukord Jagau dan apa itu manggaradaw :)

      Delete
  6. Yehhh dik Jagau pun dapat jugak!

    Yalah dik, akak pun nak tau jugak apa maksud Karukord Jagau & Manggaradaw tu. Sila ceritakan, kalau tak keberatan :)

    ReplyDelete
  7. Ehem ehemmm...KJ, sy dapt jugok...weeeeee;) suka2..

    macam mana kalo sy suka?
    Mcm ni la....

    Eheheheeeeehhh

    ReplyDelete
  8. perghh setem new zealand tuuu..hehe

    ReplyDelete
  9. cantiklah gambar2 tu.. dr jauh plak tu.. untung bdn :-)

    ReplyDelete
  10. wah dpt card dr oversea.....

    cantik blog...makin cun

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at