Bangun pagi-pagi murah rezeki.



Assallamualaikum dan salam sejahtera buat anda para pembaca. Mulakan hari anda dengan penuh senyuman manis semanis kurma :) Apa cerita pagi ni...? Haaaa..tengok tajuk pun macam dh biasa dengar je seblom ni kaann.. :)

Dulu mak saya selalu berpesan:
Boleh kata tiap2 hari dia pesan macam tu. Hari-hari di kejutnya saya subuh2 lagi....macam yang saya ceritakan dulu. Ada lagi yang blom baca...? Haaa....kalau blom,klik sini. Dulu mak kata bangun pagi2 murah rezeki. Saya kata rezeki apa nya...kerja pun x de. 

Tapi itu dulu...sebab tak paham lagi. Motif yang sebebenonyee....nak suruh saya Solat Subuh. Kalau bangun lambat....pukoi berapa nk solatnya. Hehehee latihan terbaik dari mak saya. Sekian Terima Kasih....Renung2kan dan selamat beramal (^____^)

8 Comments

  1. betul....kalo tido sampai matahari tinggi pun , rezeki susah nk masuk......

    ReplyDelete
  2. a'ah betul kata mak tu..kenalah ikutkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata2 mak selalunya ada pengajaran yg terselindung.

      Delete
  3. kata mak selalunya betul...sib baik puteri bangun awal..hehehe

    ReplyDelete
  4. betoi2.. thats y kene bgn awai2 pagi.. :-)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at