Embun

Embun



Jauh pandangan ku...ku lihat
bagai ada sesuatu...ya
itu Embun...mmm memang setiap
pagi aku kan termenung jauh
di jendala usang di rumah ini.

Setiap pagi Embun yang dingin
ini kan menemani ku...aku terharu.
Ku lihat mereka tenang di 
atas dedaun nan hijau...jernih titisan itu
tp tidak lama...pabila mentari
tiba...titisan Embun kan pergi.

Satu persatu titisan Embun
pergi meninggalkan aku..
Kehangatan mentari mula terasa,
aku tersedar....agak lama aku di jendela.
Terima Kasih Embun...aku
gembira melihat kehadiran kamu
setiap pagi...mmmm

Embun-Aqasha


2 Comments

  1. embunan pagi..hilang bila mentari mula menyingsing////

    ReplyDelete
  2. embun..
    hadirnya ia di mlm hari..
    hilangnya ia tatkala matahri meninggi.muahahaha
    ok x Jagau ku :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at