Rindu

....trsangatlh rindu..
smpai bila kita macam ni.. tiada jawapan..
semua itu dah pasti..x mungkin lagi..
kerana takdir dunia..dan bila esok kita trjaga 
dari lena mlm ini.. kita masih lagi begini..
aku sayang kamu...aku rindu kamu..
namun yg aku dapat hanyalah bayanganmuu..
mngapa lidah kelu..tiada ungkapan..
oh..yaaa..ku tahu..masih tiada jawapan..
aku masih jua bgini.. 
masih tegar utk mrindui dirimu..
dgn membiarkan rasa rindu itu dlm diri ini, 
menjadikan aku hilang arah..semakin hari, 
kurasakan rindu itu semakin menyesakkan dada...
sekali-sekala kurasa kau bagai menguji 
kesungguhanku menyintaimu...haruskah aku 
masih bersabar dgn semua ini...jika aku berhenti, 
bermakna membunuh jiwaku sendiri, 
namun jika ku teruskan haluanku ini, 
pasti jua aku mati kerana menanggung beban 
penderitaan merinduimu.....(orked)...



1 Comments

  1. datang sini..paparan header baru lagi..ok selamat berblog..kehadiran kita bagaikan menyinari maya..
    Best sajak...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

 Visit My Album at