Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

21 April 2016

Kembalikan Semangat Mu

 
Agak lama tak berblgogging, Hari ni aku dok jenguk2 la jugak. Dan cuba nak kembalikan semula semangat yang hilang....cewaah. Langkah pertama yang kengkunun nya nak bagi semangat tu pulih. Cuba tukaq dlu pemandangan blog ni. Kasi nampak hebak sket kengkunun.

Jadi dok ambik kira2 buat simple mimple sudah lah. Dok ejas punya ejas maka jadilah sedemikian roper adanya.

Waaahh semangat la dah ni kengkunun ni. Rasa mcm ada macam2 nk tulih kot lepas ni. Aku rasa ok la dah ni...senyum sendiri tanda pueh hati. Ok done...tutup la dlu semua. Nnt malam2 sket kita up cerita. Selepas tutup semua pc bekalan api ....aku pun santai2 la on kat fon aku yang x berapa mahai ni, sekali bukak tgk ...tuuuu diaaa


Kenapa iklan Nuffnang atas tu jauh terpesong tu....ahahaa. Teknik codding apungan tu memang x kena ek untuk dlm henpon? Ini sungguh menyedihkan. Nak repair balik tak? Tak payah lah....bukan reti pun hehehee. Sekian terima kasih ok bye

Interested for our works and services?
Get more of our update !