Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

31 May 2015

Creative Bokeh

Nak kata kreatif sangat pun tak juga...


Sebenonya kemain payah nk ajak begambo menatang ni... sama cam lelabah nuh... agak pemalu juga. Takat tu je yang dapat. Apa nama menatang ni aku pun tak tau kihkihkih. Ni biasa ada kat rumput. 

30 May 2015

Bunga Bunga

Nak kongsi gambo bunga pulak...











Dah macam mat bunga la pulok...

29 May 2015

Owh My TamTam

Ini my TamTam.... nama kucenk aku le.
Bela dari kecik sampai dh beso ni...

 Ha comel x? comel x? dh kurang comel lah... masa kecik2 dulu comel

 Garang ni... dh macam jaguar. Tamtam meh sini meh....

 Kaaannnn gaya dh mcm street fighter tu....

Haaa nampak gagahnya kaaaaannn...

tapi kan....dah dua hari tak balik....sejak rabu 27-05-2015....waaaaawaaa selalu x mcm ni... ko g mana tam? waaaaa


Spider

Saja nak kongsi gambo...tp gambo lelabah je.


Labah2 ni x jauh...kat pintu pagar rumah je. Tapi bkn main payah nak ajak begambo. Pemalu sesangat. Jenuh aku ke kiri ke kanan. Tak reti diam ni. Haiiissh....!

22 May 2015

Mood Kelaut Hilang Dari Radar


Kesian sungguh blog aku ni...terlalu lama terbiar sepi.
kamon...kamon... idea...idea.. hahahaaa

Hahahahampaeeeh... mati akai.
ok bye :D

15 May 2015

Rumah Pusaka




Rumah peninggalan org tua ku di kampung....
terlalu banyak kenangannya di sini.
Kalau nk di ceritakan...
30 muka surat pun x habis.

Interested for our works and services?
Get more of our update !