Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

12 June 2015

Cerita Selepas Hujan

Musim hujan dh bermula...
Pagi ni hujan turun dengan lebatnya..
Sejuk betul ... tak cukup tebal rupanya selimut aku hehee

Gambar selepas hujan... Guna henpon ja. Cuma ada pakai effect HDR.

Ye hujan dah berhenti...tu tandanya aku dah lambat masuk
keje kihkihkihkih......nak cerita tu je....kbai

03 June 2015

Semakin Hari Semakin Sepi

 
Pantun oh pantun...
pantun datang kadang2 tak di undang.
bila mengharap cinta tak kunjung tiba...
kadang2 boleh sakit jiwa...

Pantun oh pantun
time idea datang melantun lantun
tapi time datang pen dan kertas tiada
konon2 boleh ingat...rupanya lupa

Pantun oh pantun...
semakin hari semakin sepi..
last2 ambik phone,ambik gambo selfie
bila tengok...muntah ijoo nengok muka sendiri
kahkahkahkah...merepek...metepek krepek

sebenonya nak belanja gambo....nah sekepin.
ni x dak dalam fb ni ....kuikuikui


31 May 2015

Creative Bokeh

Nak kata kreatif sangat pun tak juga...


Sebenonya kemain payah nk ajak begambo menatang ni... sama cam lelabah nuh... agak pemalu juga. Takat tu je yang dapat. Apa nama menatang ni aku pun tak tau kihkihkih. Ni biasa ada kat rumput. 

30 May 2015

Bunga Bunga

Nak kongsi gambo bunga pulak...











Dah macam mat bunga la pulok...

29 May 2015

Owh My TamTam

Ini my TamTam.... nama kucenk aku le.
Bela dari kecik sampai dh beso ni...

 Ha comel x? comel x? dh kurang comel lah... masa kecik2 dulu comel

 Garang ni... dh macam jaguar. Tamtam meh sini meh....

 Kaaannnn gaya dh mcm street fighter tu....

Haaa nampak gagahnya kaaaaannn...

tapi kan....dah dua hari tak balik....sejak rabu 27-05-2015....waaaaawaaa selalu x mcm ni... ko g mana tam? waaaaa


Spider

Saja nak kongsi gambo...tp gambo lelabah je.


Labah2 ni x jauh...kat pintu pagar rumah je. Tapi bkn main payah nak ajak begambo. Pemalu sesangat. Jenuh aku ke kiri ke kanan. Tak reti diam ni. Haiiissh....!

22 May 2015

Mood Kelaut Hilang Dari Radar


Kesian sungguh blog aku ni...terlalu lama terbiar sepi.
kamon...kamon... idea...idea.. hahahaaa

Hahahahampaeeeh... mati akai.
ok bye :D

15 May 2015

Rumah Pusaka




Rumah peninggalan org tua ku di kampung....
terlalu banyak kenangannya di sini.
Kalau nk di ceritakan...
30 muka surat pun x habis.

01 March 2015

Kursus Asas Fotografi Adhadi Mohd

 
Kursus Asas Fotografi Adhadi Mohd III
Tarikh : 28 Feb 2015
Masa : 9am - 4.30pm
Lokasi : Taman Tasik Perdana Kuala Lumpur




















20 January 2015

Kehidupan Kita Semakin Sibuk

Pagi2 bangun tidur...tengok henpon dulu.
Lepas mandi... tengok henpon lagi.
Lepas bersiap siap nak pergi kerja....tengok henpon lagi.
Keluar rumah...kunci pagar,start moto....sebelum gerak...tengok henpon jap.

Sampai tempat kerja....parking moto,tengok henpon lagi.
Masuk opis ....sambil nak duduk sambil tengok henpon jugak.
Sesambil buat kerja depan PC ...sesambil tengok henpon lg.
Sebelum keluar makan tengahari...tengok henpon lagi.

Sampai kedai makan,siap ambik lauk...sebelum makan tengok henpon lagi. Tengah makan pun sambil tengok henpon jugak. Sambil sembang2 ngan kawan pun sambil tengok henpon jugak. Abis kerja...balik rumah...sama. Pun begitu juga... kejap2 tgk henpon. Sampaikan nak tido...sebelom tdo...tgk henpon jap.

Sibuk bebeno rasanya hidup ni. Dunia...dunia.. Macam2 nak kita reply wasap,wechat,pesbuk...apa lagi? dan lain2 lah. Macam2 perkara yang di bincangkan. Macam2 perkara terkini kita nak ambik tau. Tak kurang juga yang merepek-repek. Yang bertambah masalah pun adooo.

20tahun yang lalu tak sesibuk ini.....kaaaannnn
Heheheee saja luah perasaan. 


17 January 2015

Kenangan Terindah Dalam Hidup Kita

Apa Kenangan Terindah Dalam Hidup Kita? huuurm sangat banyak kan. Macam-macam cerita ada. Kalau nak di ceritakan memang tak muat 34 muka surat heheee..

Selalu yang sering kukuh dalam ingatan ada tiga perkara. 

1. Sesuatu yang sangat menggembirakan kita
2. Sesuatu yang sangat menyedihkan kita
3. Sesuatu yang sangat menyakitkan hati kita

Apa yang kita cuba simpan dengan baik pastinya sesuatu yang menggembiran kita. Satu cerita yang pernah membuatkan kita bahagia dengan kegembiraan itu. 

Bagi sesuatu yang menyedihkan itu ada yang cuba untuk melupakan dan ada juga yang cuba untuk menjadikan ianya suatu memori yang tak dapat di lupakan. Begitu juga dgn setiap memori yang menyakitkan hati.

Dan memori yang bercampur aduk ini akan sentiasa ada bersama kita. Aku sendiri pun tak dapat lupa kenangan bersama teman2. Apatah lagi meraka ini kadang2 membuatkan kita ketawa. Kadang2 buat kita sakit hati pun ada. 

Walau mereka tak lagi bersama kita. Kita tetap tidak lupa....kerana suatu ketika dulu mereka pernah membuatkan kita ketawa. 
Kbai...belanja gambo sekeping :)

Talent: Lily Lynn

First Entry 2015

 
Entry pertama untuk tahun 2015
Apa cerita...? hurrm banyak kalau nk d ikutkan.
Cerita semasa... hurm masing2 pun tau kaaann...
Kasi tgk gambar tuan punya blog sudah la hehehee....

Moto bukan aku punya....pinjam je tu,nak begambo :)

Interested for our works and services?
Get more of our update !