Theme images by MichaelJay. Powered by Blogger.

10 September 2011

Beristeri Dua-Kena Adil(petua 1)

 

Ahaaa...ni nk kasi sikit petua pada yang
beristeri dua. Kalau nk ikut...ikut lah
kalau tak nak....pun tak pe...ngeh3

Ok...andai kata la pada satu hari...
isteri pertama memberitahu pada anda....yang
hujung minggu ni ada jemputan perkahwinan.
Kawan baek dia pulak tu...jd dia mesti nak datang.

KEBETULAN pulak tu...isteri kedua anda ada
kenduri jugak...ngam2 tepat pada tarikh dan hari
yang sama dengan kenduri yang di ajak oleh isteri pertama.

Haa...di sini lah yg menjadi persoalan nya...apa macam?
Ahak's...senang aja....jgn susah2...cepat2 anda
beritahu yg anda tak dapat pergi kerana ada tugas...
kena kerja pada tarikh tersebut..

Anda perlu membiasakan diri bekerja
pada hari sabtu dan ahad.. walaupun x ada kerja.
Dalam sebulan tu bole la bercuti dalam
sehari dua pada hujung minggu...ngeee.

Bukan menipu...bohong sunat aja...jadi adil kan..
dua2 kenduri x pegi...x ada lah jeles2 lagi....hehe

Jadi pada hujung minggu itu anda boleh lah
menghabiskan masa lapang itu dgn memancing
...tu pun kalau anda kaki pancing lah.

Renung2kan...dan selamat beramaaalll...


Macam nie pun bole ke..?

 
aku pun minat gak main ping pong ni
tapi bole ke macam ni...cam pelik je main nye....ahhahaaa








08 September 2011

Hantu Raya

hmmm...suatu petang aku singgah di sebuah warung..."pakcik...! teh ais satuuu" Sambil merehatkan minda aku memerhatikan beberapa orang yang ada di situ...jelas di wajah mereka bagai ada sesuatu yg di ceritakan yang memaksa aku menyiasat akan ke sudahan cerita itu.

Ramai yang kata tempat tu ada banyak hantu....aku hanya mendiamkan diri....mendengarkan perbualan mereka....macam2 hantu ada kat situ. Yg pasti hantu raya yg paling menakutkan....kata mereka.

07 September 2011

Kau Kasih Ku Sayang



...biar rindu berkelana..
biar kasih gundah gulana..
biar hanya asmara dlm jiwa...
tolong sampaikan diangin lalu...
tolong hebahkan wahai unggas...
aku menanti x jemu...
aku menyinta sepenuh hati...
jgn hampakan aku dengan helah dunia,
jgn dustai aku dengan janji setia...
isilah segala ruang yg ada dengan kasih sayang...
biar teguh kesetiaan walau
puas dihempas gelombang...aku percaya,
aku ada kamu....(orked)

Interested for our works and services?
Get more of our update !